Foto bij komt alles dan toch nog goed? 1

hier is weer een hoofdstukje van deze storie
voor me nieuwe storie heb ik bijna alle rollen verdeeld, ik heb nog een rol over
DE ROL VAN EX VAN REIN WIE WILT DIE ZIJN? REAGEER DAN EVEN.
ik begin waarschijnlijk vanavond of anders morgen met me nieuwe storie
ik hoop dat jullie dit stukje leuk vinden.
ik zal hier link plaatsen naar me nieuwe storie
xxx

door de ogen van Nils:
'tring' huh? wie is dat nou weer? hoor ik Daan zeggen. hoe moet ik dat nou weer weten, ik ga wel even kijken ben zo terug. ik sta op en loop de kamer uit ik weet natuurlijk allang dat dat waarschijnlijk Lisa is. en als ik de deur heb geopent zie ik inderdaad Lisa voor de deur staat. ik begroet haar vrolijk en dan krijg ik ineens een super idee, wacht even Lisa, ik ben zo terug. ik loop weer naar binnen. wie was dat ? vraagt Yasmine. een vriend ik moet even met hem mee lopen, ik ben overr een kwatiertje terug. oke is goed wij vermaken ons wel. tot zo zeg ik en loop weer naar Lisa toe. kom we gaan even naar het park praat iets makkelijker dan bij mij thuis want iedereen is er al. we lopen naar het park.
het gesprek
Nils: rood'
Lisa: blauw
weet je al wat je gaat doen?
ja, ik heb me besluit genomen hoe moeilijk die ook is het is wat ik wil
wil je het bij mij thuis vertellen aan Daan en Rein of hier?
het liefst hier, maar wil jij er dan wel bij blijven anders wordt het zeker ruzie
oke, ja natuurlijk als jij dat wilt doe ik dat wie moet ik eerst bellen?
bel Daan eerst maar.
oke, doe ik en ik loop weg

door de ogen van Lisa:
me knieën beginnen te knikken, me hoofd begint te tollen als ik Daan aan zie komen lopen. is hij het dan is hij mijn droomjongen. is het gevoel dat ik voor hem voel dat verliefde gevoel? ja ik weet het zeker ik kies voor Daan. hoe hij daar zo door het park loopt met zijn blonde lokken. Misschien over een paar minuten wel mijn jongen. Als Daan langzaam dichterbij komt slaat Nils een arm om me heen. Het komt goed sgat'. Op dat moment is Daan bij ons en doet nils een stap naar achter nu moet ik het gaan vertellen ik moet eerlijk zijn.


Sorry dat deze zo kort is maar nu is het nog even spannend:p ik plaats snel de rest van dit hoofdstukje X'x

Reageer (1)

  • LeneX

    IK WIL WEL DE EX VAN REIN ZIJN!!! XX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen