10 pas op voor de leraar!
oh kom er achter dat Sunbae eigenlijk Ha Seung-ri heet even laten weten wat jullie willen
xx
als ik gapend wakker word en slaperig de wenteltrap af loop zeg ik gauw dat ik me ga wassen zodat ik de ongegemakkelijke situatie kan vermijden ik probeer Tae joon nu een beetje te vermijden/negeren, hij zegt niks maar kijkt alleen maar boos snel schuifel ik naar de douche was me gezicht en kijk in de spiegel me spiegel beeld kijkt me moe aan ik steek me tong uit en draai hem de rug toe als ik me tas pak en de gang op wil lopen knal ik tegen de leraar aan die dokter hier is van onze gedeelte van de school ik verontschuldig me "i'm so sorry" ik maak een buiging hij kijkt me aan alsof hij iets merkt alsof er iets is ik word er zenuwactig van ik knik nog een keer en loop weg als ik de les in kom zucht ik even ik loop naar me plaats en Eun gyeol geeft me een grote glimlach ik vond het best schattig en glimlach terug ik kijk niet achter om ook al zou ik dat willen ik focus me voledig op me les maak aantekeningen en wacht rustig tot de bel gaat ik zie dat een jongen niet kan stil zitten en vraagt "Teacher can we go we need to swim now" ik trek een oh mondje Eun gyeol kijkt me aan "yeah you didn't know right we need to swim we are a sport school" bij het laaste zinnetje geeft hij me een knipoog de leraar zegt iets en iedereen staat op ik volg Eun gyeol naar de kleedkamers iedereen kleed zich om en omdat ik het enige meisje ben en op een jongens slaapzaal geplaatst moet ik er me ook als een jongen gedragen het is wennen dus mag ik nu ook gaan omkleden met jongens dat heb ik liever niet dus ik verzin een smoes ik sla me zelf op me hoofd "i don't heva a badsuite i can't swim now" ik zag Eun gyeol kijken yes dacht ik het werkt maar daar komt Jong-min aan "i got one for you he is my to short" hij drukt hem in me handen ik duw hem terug "no" snel Sun hae verzin een nieuwe smoes snel denk ik "euh i'm allergic for chlorine" ze kijken naar mij en dan naar elkaar Eun gyeol zegt als eerst wat "oh oke i didn't now it exists" hij geeft weer een glimlach die alleen hij kan geven dan draait hij zich weer om en rukt aan zijn kluisje hij mopperd "grrr he won't go open" en plots het kluisje gaat open en er stromen drie meisjes uit en maken foto's van Eun gyeol en Jong-min, Jong-min begint met gillen "the make a pictures" hij rent weg en Eun gyeol rent er achter aan ik zucht "jongens". Als Eun gyeol het water in springt met Hyeon-jae als ze samen naar mij toe komen lopen vraag ik Eun gyeol waar Tae joon is hij trekt een wenkbrauw op "he don't sport with us i mean he can choose what he whant" hij stopt even haalt een hand door zijn haar "he is special" dan lacht ie "why do you whanna now it"? ik word rood en mommpel wat hij loopt weer verder. Als ik me kluis dicht doe en op de gang loop kom ik weer de dokter van onze slaapzaal tegen ik loop voorbij ik knik naar hem en draai me weer om hij keek weer nieuwschierig. Als ik de kamer 303 in loop zie ik Tae joon rustig lezen als hij mij ziet zegt hij "i'm going to train" en weg is hij ik voel me verdrietig worden ik had niet gedacht dat hij zo bod was en kon doen tegen iemand die hij niet een kent ik gooide me tas op me bed en trok andere kleren aan ik zag Tae joon schoenen staan ik keek vlug om me heen kijken of hij er niet is ik loop naar de schoenen doe ze aan en spring in de lucht net zoals ik Tae joon zag doen op TV ik was zo trots op me zelf zo vol vreugde ik voelde me gelukzalig ik zal er alles voor doen om hem weer te laten springen.
Er zijn nog geen reacties.