Unbearable 58
Then I must be crazy. Ik heb het helemaal gelezen ^^ Haha. Ik ga jullie lekker niet zeggen hoe het gaat aflopen xd, ik ga ook niet zeggen of jullie goed zitten of niet :p Dat merken jullie vanzelf wel :p Btw: ik vond het niet irritant om te lezen hoor xd, alleen raakte ik wel de draad een beetje kwijt, maar komt misschien omdat ik mijn lenzen niet in heb. Eigenlijk zou ik nu mijn bril moeten pakken en het nog eens lezen, maar ik ben te lui. En ja, ik heb een oogafwijking :p Ahuh, leuk om te weten xd. Nee. Oké, ik stop met dit. Right Here.
Omg, sadistisch ben ik zeker. Bij informatica gingen we eens een James Bond film kijken, nou dat was wat zeg. xd. Bij elke moord/dode moest ik keihard lachen en alleen al omdat ze gewoon op een verschrikkelijk grappige (voor mij dan) manier doodgingen xd. Ik lach nu weer omdat ik er alleen al aan moet terug denken. Fack. ik drijf weer af.
Omg, dit is bijna het laatste hoofdstuk Ö Ik weet eigenlijk niet hoeveel er nog komen, maar van dat ze in de arena zitten in ieder geval niet veel meer manmanman, ik ben er dus ook gehecht aan geraakt... You know, Everytime when I finish a story, I feel like I'm ending a chapter of my life. Het voelt gewoon zo raar om een verhaal waar je veel aan hebt geschreven, zo ineens te beëindigen, enkel en alleen omdat het gewoon echt afgelopen is Ik ga trouwens denk ik ook echt al die geweldige reacties missen. omg, het lijkt wel alsof ik hier al een dankwoord aan het houden ben. Dat is niet de bedoeling haha, maar goedgoed, back to the story. Veel leesplezier!
'xx
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
Dat hele verhaal hoor die tribuut gedood werd zat ik echt Heey dat lijkt op die horror film en dat op die enzo de hele tijd door.
1 decennium geledenMaar denk dat iedereen hier sadistisch is waarom ga je anders beginnen aan en verhaal met zoveel moorden, ja oké t is heel leuk maat als je niet tegen doden kan dan weet ik y niet maar klinkt trouwens herkenbaar ik zit namelijk altijd met de slappe lach horrors te kijken...
Snel verder tot slot
Ik wil echt het einde weten, ZO NIEUWSGIERIG
1 decennium geledenDus Please snel verderxxxxxx
SADISTISCHE SOULMATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK BEN ZO FUCKING SADISTISCH EN IK HEB LEEDVERMAAK. En mn capslock stond aan
1 decennium geledenNaja, Snel verduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur