039.
Wat is Harry toch een cutie
Trouwens we hebben volgende week testweek dus ik weet niet zeker of we dan tijd hebben om te schrijven.
Veel lees plezier.
X YourWay
Trouwens we hebben volgende week testweek dus ik weet niet zeker of we dan tijd hebben om te schrijven.
Veel lees plezier.
X YourWay
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Dit kunnen ze toch niet volhouden?
1 decennium geledenDat mag niet, meh
Snel verder
c:
aaan heel one direction de geest van emily en elise : als je ontvoerd zou worden door een oranje met blauwe manen eenhoorn (een kwaadaardige) wat zou je dan doen ???
1 decennium geledenAan Elise: denk je wel eens aan de gedachte dat Niall shirtless op een eenhoorn zit of niet? Zoja.. Hoe ziet het er dan uit zo niet.. Waarom niet?
1 decennium geledenHahaha geweldig verhaal.
En nog even een vraagje aan de schrijvers, spreekt Elise Marieke haar bff nog wel eens en werkt ze nog bij nando's?
Vraag aan Niall: zou je Het Harry vergeven als hij Elise had verkracht?
1 decennium geledenVraag aan Elise: Hoe voelde je je toen Harry je bijna had verkracht?
Vraaag aan Harry: Waarom had je bijna 'Emily" verkracht?
DUN DUN DUUUUUNN!
1 decennium geledenAWKWARD xd SNELVERDERBABA< 3