029
''Hi Zain, this is Nina. This is the first and last letter you will recieve from me. How can you possibly send me one every week? YES I am OK. I am alive and I keep living. I forgot you and I don't wanna remember you OK? It was the worst holiday ever. Do you really think I would love someone like you? STOP sending me letters it reminds me off you and then I get sick of it. Because I am sick and tired of you. Just stop it OK?
Nina.''
Ik deed mijn hand voor mijn mond die open viel. Zayn stond er een beetje moeilijk bij. Dit moet vreselijk zijn geweest! Ik gaf hem een dikke knuffel. 'Oh My God Zayn, I am so sorry.. I never sent this I swear!' Zayn trok me dichter tegen zich aan. 'I know that now, Nina. But you really think your stephfather did it?' vroef hij. Ik knikte. 'My parents are the worst ever.' Zayn keek me even vreemd aan. 'No, I mean it. You can come with me if you want, I can show you.' zei ik. 'THAT IS AN EXCELLENT IDEA!' riep de vrolijke Harry die tussen ons in sprong. 'You say your parents are horrible right?' vroeg hij. Ik knikte. 'Well, we can go to a judge, he will say that it's not good to live with them!' Ik knikte. 'Yeah but, then I can't live anywere. 'Oh come on. Look at Zayn and look at the way he is looking back. You two love eachother and the tour is coming. Don't you get it!' Zayn en ik haalde onze schouders op. 'Haz, what's your point?' zei Zayn. 'They can come with us! Why not?' Ik vond het een geweldig idee. Ik bedoel maar, mee met hun, op tour, naar verschillende landen, weg van mijn ouders... Verlegen keek ik naar Zayn. Eerst keek hij serieus voor zich uit, maar toen begonnen zijn mondhoeken op te krullen. 'That's why you are my friend.' riep hij en ging met zijn handen door de krulletjes van Harry. 'So..?' Zei ik toen. Zayn trok me mee naar een ander deel van de VIPruimte.
'So..' herhaalde hij me. 'Do you wanna be my girlfriend?' vroeg hij toen. Mijn mond viel open van verbazing en hoe hard ik ook probeerde, er kwamen geen woorden uit mijn mond. Zayn leek te schrikken. 'No..?' zei hij en hij wilde zich weet omdraaien. Oke ik moet hem stoppen.. Ik rende op hem af en vloog hem om zijn nek. 'Yeah..' zei ik toen lachend. 'So I can come with you..?' nog voor Zayn zijn 'YES' kon uitspreken sprongen de jongens om me heen. Iedereen riep iets anders, maar Niall was het meest verstaanbaar: 'DANI WILL COME TOO!' riep hij enthousiast. Ik lachde en gaf iedereen een knuffel. Dus,, Het komt wel goed?
Daar waren we blijven slapen en de volgende dag naar de rechter gegaan. Binnen een aantal weken deed hij uitspraak en het kwam er dus gelukkig op neer, dat ik niet meer bij ze hoefde te wonen.
'Thank you.' zei ik tegen de jongens toen we op het vliegveld waren. 'My school is almost over, then I will get my exam. It's before the tour. so I can come. I'm so exited!' riep ik. 'In the mean time you can live with Dani, right? Because we have to go back to England.' zei Zayn. Ik knikte. 'I will miss you.' 'I will miss you too.' Hij gaf me nog een laatste kus, en liep toen de gate in, om het vliegtuig in te gaan met de anderen en terug te vliegen naar Engeland. Na niet zo lang wachten steeg het vliegtuig op, en zwaaiden Dani en ik hem uit, tot hij verdwenen was in de dikke wolken. 'Bye One Direction, bye Zayn, bye Niall...' fluisterden we. Tot over een paar maanden, als de tour kan beginnen.
Kudo?
Part II
Reageer (1)