Op eens schrik ik wakker, oh het is mijn wekker. Kut wekker, die verpest altijd mijn dromen. Snel rol ik mijn bed uit, sta ik weer op en spring onder de douche. Terwijl ik in de douche sta, kijk ik naar mijn benen, er zitten krassen op, veel krassen. Ik dacht altijd als ik in mijn armen zou snijden zou het zo opvallen, daarom snijd ik altijd in mijn benen. Bovendien kan het geen kwaad, ik vind mijn benen zo dik, ik zou er zo een stuk vet af willen snijden. Binnen een kwartiertje was ik al klaar met douchen, snel trek ik mijn kleren aan en ren naar beneden. Ik kijk door het raam, ja, mijn vader is al naar zijn werk, zoals gewoonlijk rond deze tijd, 6 uur ‘s ochtends.. Ik laat eventjes snel mijn hond uit, geef hem eten, pak een droge boterham en prop hem in me mond. Dan pak ik mijn jas, mijn tas en mijn fiets en ga ik op weg naar school. Ondertussen pak ik mijn mobiel, duw mijn oortjes erin en ga muziek luisteren. Ik moet elke dag ander half uur naar school fietsen, in het totaal zit ik dus 3 uur per dag op mijn fiets. Ik woon best ver weg van school, maar er is geen andere middelbare school dichterbij mijn huis, ik woon in een uitgestorven dorpje. Na ander half uur de hele tijd muziek geluisterd te hebben ben ik eindelijk op school. Ik ga naar mijn kluisje en stop er wat boeken in en dan loop ik naar mijn les.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen