Vanuit Suzie

Ik stap met m'n tassen op de fiets en fiets naar Sanne's huis. We houden een pyjama party by Sanne thuis, het word echt leuk met Sanne, Lola en Leyla we hebben altijd de grootste lol. Als ik bij Sanne's huis aan kom. Zet ik m'n fiets neer en bel aan, Sanne doet open en ik ga naar binnen. Als ik binnen ben zitten Leyla en Lola al op hun luchtbedden. Ik haal m'n luchtbed uit mijn tas en pomp hem op. Als we allemaal klaar zijn zetten we Final destination aan. Terwijl we de film aan het kijken zijn gaat opeens de bel, we kijken uit het raam en zien vier vage schimmen. We beginnen te gillen en verstoppen ons achter de bank. Dan gaat de bel nog een keer, het geluid van de bel galmt door het huis. 'Wie zou er zo laat nog op straat rond lopen?' vraagt Leyla. 'Ik weet het niet' zegt Sanne bang. De bel gaat nu voor de derde keer en een van de schimmen kijkt door het raam. We kijken op als de persoon op het raam klopt en we kijken recht in Daan's lachende gezicht. Lola staat op en rent naar de deur, ze haalt de deur snel van slot en rent naar Daan toe, en omhelst hem. Rein loopt op me af 'Ik heb je gemist ' zegt hij. 'ik heb jou ook gemist, niks is het zelfde zonder jou' zeg ik en hij zoent me. Alles begint te duizelen. Uit m'n oog hoek zie ik dat Leyla en Nils elkaar omhelzen en dat Sanne en Owen een raar dansje doen. Ik begin hard te lachen Rein kijkt me raar aan, dan wijs ik naar Sanne en Owen en hij lacht. 'Je bent zo mooi als je lacht' fluistert Rein in m'n oor, ik begin te blozen.

Vanuit Daan
Als we aan zijn gekomen bij Sanne's huis, moeten we drie keer aanbellen voor ze open doen. Als Lola open heeft gedaan, rent ze gelijk naar me toe en omhelst me. Ik word helemaal warm van binnen ik heb haar zo gemist. Ik wil haar zo veel vertellen, maar ik bevries ik weet niet wat ik moet doen. 'Wat is er mis, heb ik iets verkeerds gedaan?' vraag Lola. Maar nog steeds sta ik daar en zeg ik niks. 'kom laten we maar naar binnen gaan' zegt Rein. We zitten op de bank Suzie leunt tegen Rein aan. Owen start een film maar ik krijg er niks van mee, ik zit alleen maar te denken aan wat er is gebeurd, waarom deden die jongens dat Kimberly begon toch zelf, stom kind! Lola kijkt naar me ze ziet dat me iets dwars zit. Ze komt naar me toe en vraagt 'Kan ik je even spreken?'. Ik zeg ja en loop met haar naar de keuken.' Ik zie dat je iets dwars zit, wat is er ?' zegt Lola. 'Ik moet steeds denken aan die jongens die me in elkaar hebben gelagen en wat ze tegen je hebben gezegd' zeg ik. ' Wat heb jij hun aan gedaan, jij kan er toch niks aan doen dat ik van je hou' zeg ik. 'ik hou ook van jou' zegt ze. En ik zoen haar, dan komt Owen de keuken in en trekt ons uit elkaar ' Niet zo klef doen' zegt hij en barst in lachen uit. ' Willen jullie ook wat drinken' vraag Owen, en doet de koelkast open. 'Ja doe maar wat cola' zegt Lola, 'voor mij ook' zeg ik. We pakken de glazen en lopen naar de woonkamer. 'Wat kijk je blij zeg' zegt Suzie. Ik plof naar Rein op de bank neer en Lola komt naast me zitten. 'Was het leuk in de keuken' vraagt Rein fluisterend. Ik knik. Ik voel me geweldig.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen