- Introduction
Zoë is een meisje van 21 jaar oud. Heel haar leven i ze gepest omdat ze niet bepaald de dunste was en vooral omdat ze zichzelf was en zich niks van anderen aantrok. Dit is precies de reden dat Robert Pattinson op haar viel, ze was zichzelf. Na een relatie van een jaar namen hun relatie tot een intiemer level. Toen een maand later bleek dat Zoë zwanger was, kwam Robert's agent erachter, nog voordat ze het nieuws aan hem zelf kon vertellen. Hij zei: 'je bent een blok aan zijn been. Als je hem ook nog eens verteld dat hij vader wordt, zal hij nooit een grote carrière kunnen maken'. Dus vertrok ze. Nu, anderhalf jaar later, heeft Zoë een zoontje, Ty, van 10 maanden oud en is ze zangeres in de band The Alkshakes. Als ze later Robert op tv in een interview ziet, ziet ze dat hij nog steeds lijd. Ziet ze dat hij haar nog steeds mist en neemt ze de beslissing om naar hem toe te gaan. Hem alles te vertellen wat er gebeurt is en hem daarna laten beslissen wat hij wil. Maar ze vertikt het om nog langer toe te kijken hoe de liefde van haar leven kapot gaat.
BTW: Ze is heel veel afgevallen en behoorlijk knap.
The Alkshakes:
- Zoë, Zang
- Jake, Gitaar
- Stanley, Drums
- Aaron, Basgitaar
Reageer (1)
super!!
1 decennium geledenwil je het me zeggen als je hiermee verder gaat??
X