Foto bij One band, one dream ; One Direction.

Hi loves,
Soo.... Ja kom maar op haha. Het is 7 hele maanden geleden dat ik geschreven heb. Nope, ik heb geen excuus.
Geen inspiratie, geen tijd misschien wel geen zin. Het spijt me enorm.
Ik heb hier een stukje, het gaat over de bootcamp en hoe One Direction bij elkaar gekomen is. Het is een lang stuk, om precies te zijn heb ik 2010 woorden gebruikt en 10710 letters.
Just to clear things up, nee het zal vast niet allemaal kloppen. Jammer genoeg ben ik niet Engels en heb ik One Direction niet vanaf het begin gevolgd. Directioner als ik ben heb ik wel alle filmpjes gezien, van de video diarys tot hun audities.
Ik heb geprobeerd om het zo echt mogelijk te maken, maar ik weet niet alles en heb ook dingen bij moeten verzinnen om het verhaal kloppend te houden.
Ik begrijp als jullie boos zijn dat ik jullie zo lang heb laten wachten. Ik ga zeker proberen om het bij te houden.
Ohja nog even 1 ding, ik heb het over 'donkere, getinte en gezetten' mensen. Noem me niet rasistisch okay, ik beschrijf de mensen gewoon om jullie een beter beeld te geven bij de plaatjes die ik in mijn hoofd heb. Iedereen is gelijk voor mij.
kay?

Lots and lots and lots of love, Shadowside.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen