Part 7.
Hij komt dichterbij en dichterbij. En dan gebeurt het, hij geeft me een knuffel?! Ik kan mezelf wel slaan, waarom dacht ik dat hij me zou zoenen? "doei!" roept hij vrolijk en stapt uit het raam. Ik doe het raam op slot en zucht. Ik loop de trap af. Ik dacht echt dat we zouden zoenen..
Laura en ik fietsen naar de snackbar. "Ik bestel wel." zegt Laura en ze loopt weg. Ik ga zitten aan een tafel en doe mijn jas uit. Ik pak mijn mobiel. '2 nieuwe berichten.' Ik open whatsapp en zie dat ze van Rein zijn.
Rein: Sorry dat ik je zonet een knuffel gaf.
Iris?
Ik: Ik wou je wel een knuffel geven hoor! hihi x.
Ik glimlach. Ik stop mijn mobiel in mijn broekzak en even later komt Laura aan met een dienblad vol eten. Ik kijk blij. Ik heb zo erge honger.
Als we zijn uitgegeten pakken we onze fietsen en fietsen we langs Laura haar huis. We hebben nog wat spullen opgehaald, Laura vergeet ook alles. Eindelijk waren we bij mijn huis. Ik zet mijn fiets in de garage en loop naar mama toe. "Lukt het een beetje?" ik kijk om me heen. Mama heeft al veel geverft. "Morgen kunnen we alles inrichten, en maandag uit school wil ik nog even met je winkelen voor nieuwe spullen." Ik glimlach en kijk mama blij aan. "coool." roep ik met een bigsmile. Ik geef mama een kus en loop samen met Laura naar de gang. We trekken onze jas en schoenen uit en onze jas hangen we op. Stampvoetend lopen we naar mijn kamer. Ik plof neer op mijn bank, ik lig languit. Laura loopt naar de vensterbank en ploft daar neer. Ik kijk op mijn mobiel. "1 nieuw bericht." Ik open het gesprek.
Rein: Hee!<3 wij komen om 10 uur bij je raam xx.'
Ik lees het voor aan Laura. Ze knikt. "Daan is echt leuk, en Rein ook, maar ze hebben alleen oog voor jou." zegt Laura zegt. Ik ga normaal zitten. "nee, Daan en jij passen bij elkaar!" Ik sta op. "Zullen we verfen?" We hebben nog 3 uur voordat Rein en Daan komen. Ik pak alle nodige spullen en we beginnen te verfen. Na een halfuur zijn we al klaar met verfen. Ik leg alle spullen boven op de hal en haal van beneden een soort droger. Mama had dat gehaald voor ons nieuwe huis. Na een kwartier te hebben geblaasd is de muur droog en mooi geworden. We ruimen de verf spullen op. Ik voel twee handen voor mijn ogen. "Laura? Ben jij dat?" ..
Reageer (1)
LEUK!
1 decennium geleden