Part 6.
oh mijn god. Daan en Rein van mainstreet staan in mijn kamer! Alsof het heel normaal is! Rein komt naar me toe en geeft me een knuffel. Daan kijkt me aan en glimlacht. "Wat komen jullie doen?" vraag ik. "Rein wou je zien!" roept Daan snel. Rein kijkt Daan boos aan en slaat heb. "Hou je kop!" roept hij. Ik lach er een beetje bij. Ik ga op het bankje zitten en Laura komt naast me zitten. Daan gaat op de vensterbank zitten en Rein ernaast. "Iris! Leuke trui heb je aan." lacht Rein. Ik kijk naar mijn trui. oja dat is waar ook, ik had mijn mainstreet sweater aan. "Hebben jullie meer mainstreet spullen?" vraagt Daan. Ik knik. Natuurlijk heb ik dat, ik ben een mainiac! Ik pak een doos waar groot 'mainstreet.' op staat. Ik geef hem aan Rein en ga naast hem zitten. Hij maakt de doos open en kijkt erin. "Wow, super veel posters, armbandjes en een fanboek!" Ik knik. "Ja, ik wou hem aan jullie geven als ik een keer naar concert zou gaan, maar is nog niet gebeurt." ik lach. Ik hoor mijn mobiel afgaan. Ik loop naar mijn mobiel toe en neem op.
"Hallo met Iris Rodenhuis."
"Hallo Iris, is Laura er ook?" Het is de moeder van Laura.
"Uh, ja hoezo?"
"Ik wil graag dat ze thuis eet."
"Ze mag hier ook wel eten!"
"Oke, komen jullie na het eten nog even hier? Volgens mij in Laura spullen vergeten.
"Ja, is goed. Tot zo!"
"Dag." Ik hang op en gooi mijn mobiel op de bank. "Wat was er?" "Oh niks." Ik plof weer op de bank. "Zullen we patat halen?" vraag ik aan Laura. Ze knikt. Daan staat op. "We komen om 10 uur wel weer." roept hij. Daan ging door het raam en weg was hij. Laura die loopt al naar beneden. Daar sta ik dan met Rein, in mijn kamer, met z'n tweeën. Rein komt dichterbij. Gaat hij me zoenen? Ik hoop het. Zenuwen gaan door mijn lijf. Hij komt dichterbij en dan ..
Er zijn nog geen reacties.