Ninety
*Harry Styles
Ik had mijn armen om Zoey heen geslagen en was van plan haar een tijdje niet meer los te laten, daar zag ik al snel van af toen ik de voordeur van het huis open hoorde gaan. Sneller dan het licht duwde Zoey me van zich af waardoor ik naast de stoel op de grond neerviel.
'Zoey?' hoorde ik iemand verbaasd zeggen. 'Eh... Hoi.' antwoordde ze voorzichtig. 'En... Harry?' hoorde ik nu. Ik krabbelde snel overeind en sloeg het zand van mijn kleren af. Trevor stond verbaasd in de deuropening met gefronste wenkbrauwen.
'Wat doen jullie hier?' Zoey gaf een kuchje. 'Tja, nogal een raar verhaal, waarschijnlijk geloof je het niet, zie je: ik was gewoon aan het slapen toen ik wakker werd van een geluid, buiten. Eerst dacht ik gewoon verder te gaan slapen, ik dacht dat ik het me had ingebeeld. Maar toen hoorde ik voetstappen op de gang en besloot ik toch maar te gaan kijken-' 'Dus besloot je Harry maar te wekken?' vroeg Trevor met een norse ondertoon in zijn stem.
'Yes, biatch. Ze wekte mij, mij -Harry Styles- in plaats van jou -haar vriendje en een gelegitimeerde flapdrol- toen ze buiten een geluid hoorde. Waarom? Omdat ik super sexy ben and she knows it.' besloot ik toch maar niet te zeggen.
'Nou, nee. de voetstappen bleken van hem te zijn.' 'Ja, ik was ook wakker geworden van dat geluid.' ondersteunde ik haar verhaal terwijl ik bevestigend knikte.
'Dus we gingen samen naar buiten en eens we daar waren zagen we opeens een reusachtige meteoriet en toen-' 'Wat ze eigenlijk bedoelt,' onderbrak ik haar snel, voor ze begon over een vulkaanuitbarsting of iets dergelijks. 'is dat er waarschijnlijk gewoon ergens in de verte een kleine knal was, maar toen we eenmaal buiten waren viel de deur dicht en zaten we buiten opgesloten.' Trevor trok ongelovig een wenkbrauw aan. Hij had nu vast en zeker door dat de laatste keer dat hij me confronteerde, het geen effect heeft gehad. Ongetwijfeld ging hij me nog eens aanspreken, of iets harder aanpakken dan dat, en ons allebei vanaf nu 24/24 in de gaten houden. Waarom wou hij Zoey zo graag houden? Hij was toch continu met andere meisjes bezig. Ze verdiende beter dan hem en als hij écht om haar gaf zou hij het allang hebben uitgemaakt. Maar nee, meneer heeft graag een vriendin om mee te pronken. Waarschijnlijk was hij ook wel verliefd op haar, maar als hij ook daadwerkelijk iets om haar gaf zou hij niet achter haar rug met andere meisjes omgaan.
'Oké dan, kom mee naar binnen, heb je het niet koud?' vroeg Trevor poeslief, mij volledig negerend.
Zoey stond recht en mankte naar de deur. 'Wat is er gebeurd?' vroeg hij bezorgd. 'Ik ben gestruikeld.' loog ze. Hij sloeg zijn arm medelijdend om haar heen en gaf haar een kus op haar wang. 'Maar liefje toch. Moet ik je een massage geven, misschien?' Hij kneep in haar schouder en ik voelde een steek in mijn borst. Klojo...
Reageer (1)
aah trevor! you asshole!
1 decennium geledensnellverderr<3