Part 4.
Ik kijk naar het raam, daar staat Rein. Hij lacht naar me. Ik voel een warm gevoel door me heen gaan. Ik loop naar het raam toe en doe het raam open. Rein klimt naar binnen en geeft mij een hand. "Hey, ik ben Rein." zegt hij. Ik lach naar hem. "Dat weet ik hoor. Ik ben Iris, en dat is Laura." Ik wijs naar Laura. "Sorry ik had je niet gezien." zegt Rein tegen Laura. Ik voel een steek in mijn hart, Laura vind Rein zo leuk, en dan zegt hij dit. Hij draait zich weer om naar mij. "Je kan goed dansen." Lacht Rein. Wow, hij is zo cute en lief. "Dankje, en jij kan goed zingen!" lach ik. We worden onderbroken door Laura. "Ik ga even naar huis, ik ben al een tijdje weg. Tot vanavond!" roept ze. We geven elkaar een knuffel en weg is Laura. Ik ga in de vensterbank zitten en Rein gaat naast me zitten. "Gaan jullie bij elkaar slapen?" Ik knik. "Zij komt bij mij, alleen de meubels komen straks pas." Rein glimlacht. "Daan komt vanmiddag bij mij, en bijft ook slapen." Omg, dan ga ik Daan gewoon ontmoeten. "We kunnen vanavond wel afspreken?" Ik knik "Leuk idee!" We wisselen onze nummers uit en praten nog wat. Het klikt echt! Rein gaat naar huis. Hij geeft me een knuffel. Dat voelt zo ongelovelijk goed. Als Rein in zijn eigen kamer is zwaait hij nog even. Ik zwaai toch. Wat een cutie is het toch. Ik hoor de verhuiswagen al aankomen. Ik ren naar de andere kant van de kamer (met zicht op de weg) en kijk door het raam. Daar staat mama te wachten tot de spullen in huis kunnen. Ik ren naar beneden en help mama met tillen. Alle nodige spullen moest ik alvast naar boven brengen. Na een uur was ik op de helft. Voor mijn gevoel ben ik wel 10 kilo afgevallen van al dat trap lopen. Als alle spullen binnen staan ga ik weer naar boven. Ik heb een nieuwe kast en een klein hoekbankje van de ikea. Ik pak de beschrijving erbij en zet in een halfuurtje mijn kast in elkaar. Ik zet hem in de hoek van de kamer. Nu nog de bank. Als ik de bank in elkaar heb gezet, zet ik hem tegen de kast aan. Ik leg al mijn kleren in de kast en gooi de verhuisdoos naar beneden. Ik leg een paar kussens op de bank. Ik ga op de bank zitten en pak mijn mobiel.
Er zijn nog geen reacties.