Foto bij INFO

Owkee als je in de reacties je invul blaadje invult , die op de eerste bladzijde staat, dankjee

Als je naam dik gedrukt staat betekent het wordt aan gewerkt

schuin gedrukt betekent nog niet aan toe

door gestreept betekent al af

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • Michelle2703

    Heii,
    Ik had opeens een beetje inspiratie, dus ik heb de verhaallijn bij mijn aanvraag aangepast...
    Sorry voor het ongemak! :(
    xX (flower)

    1 decennium geleden
  • HorrorxHoran

    Naam: Olena
    Leeftijd: 17 jaar
    16+ of niet (16+ stukjes zijn heel kort omdat het anders de hele shot is): nee ^^
    Bestaat One Direction: ja!!!
    Welke jongen: Harry
    Waar speelt het zich af: concert op 3 mei, in Ziggo Dome
    Wat is het weer ( heel raar maar kan der soms wat mee): hmmm. het is donker en het is warm (18¤c)
    Vertel het verhaal in grote lijnen: ik ben op het concert, aan het einde wordt ik omver geduwd door stomme fangirls. one direction ziet het. slepen me naar auto. ik lig daar, half wakker, half bewusteloos, acher in met mijn hoofd op harryse schho ((H)) dan val ik weer weg. als ik wakker ben merk ik dat in hun hotel ben (ajksdghkasdg ^^) en dan komt Hazza, die merkt dat ik wakker ben. we praten. als alles weer goed gaat, ga ik naar huis. ik en Harry blijven contact houden. na 2 hele weken (!!) belt hazza me op en verklaart me zijn liefde. op de achtergrond hoor ik Louis lachen. ik ben sprakeloos en Harry denkt dat ik niet van hem hou en huilen hangt hij op. ik ga naar de bieb. onderweg kom ik hem opeens tegen. huilend huilend helemaal alleen. ik ga naar hem toe, knuffel hem en dan kussen we (<3) ik vraag hem waarom louis aant lachen was. hazza vertelt dat loueh het grappig vondt hoe emotioneel hij opeens was (hij vertlet ook dat ze nu knallende ruzie hebben :() ik bel louis en alles komt weer goed. het verhaal loopt af als ik samen met on direction op het strand ben (we zijn elkaar bffjes geworden . de droom van elke fan x''DD) en dat harry me dat ten huwlijk vraagt..

    ps nederlands geschrven, in engels gesproken x''DD xxOlena 'Emolga' Styles (H)

    1 decennium geleden
  • Rowbowie

    Naam: Rowan
    Leeftijd: 17
    16+ of niet (16+ stukjes zijn heel kort omdat het anders de hele shot is): oui oui
    Bestaat One Direction: oui oui
    Welke jongen: Loubear!!!! <3
    Waar speelt het zich af: op Ibiza
    Wat is het weer ( heel raar maar kan der soms wat mee): super mooi en heerlijk warm
    Vertel het verhaal in grote lijnen: Rowan is met twee vriendinnen van haar (namen: Debby en Nikkie) op vakantie naar Ibiza om te vieren dat ze hun eindexamen hebben gehaald. Ze hebben lol van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat en feesten van 's avonds laat tot 's ochtends vroeg. Heel veel slaap te kort natuurlijk, maar op een van de avonden loopt ze louis tegen het lijf. Ze herkent hem eerst niet, omdat door de felle lichten zijn gezicht telkens onherkenbaar is. Ze dansen met elkaar en als ze dan even naar buiten gaan om wat af te koelen, ziet Rowan dat ze al de hele avond optrekt met Louis. Ze hebben het enorm gezellig met elkaar en hebben dezelfde soor humor. Louis moet helaas vroegtijdig weg, omdat hij de dag daarna moet repeteren voor een optreden op het strand. Rowan weet dat niet, maar gaat ook naar dat strandfeest toe. Na het optreden praat ze weer met Louis en hebben ze uiteindelijk sex ergens op een afgelegen plek van het strand. Einde!
    Hihi, hopelijk kan je er wat mee

    1 decennium geleden
  • Michelle2703

    Naam: Michelle
    Leeftijd: 17
    16+ of niet (16+ stukjes zijn heel kort omdat het anders de hele shot is): Nope
    Bestaat One Direction: Jepp
    Welke jongen: Louis <3
    Waar speelt het zich af: Mooi bos! =)
    Wat is het weer ( heel raar maar kan der soms wat mee): Lekker warm, want het is zomer! =)
    Vertel het verhaal in grote lijnen: Michelle heeft net haar vriend gedumpt, omdat hij vreemd was gegaan... Michelle is nog in tranen en besluit maar naar een rustige plek te gaan, het bos... Er zijn altijd maar weinig mensen, maar omdat ze er met haar gedachten niet helemaal bij is, knalt ze vol tegen iemand op... (Louis)
    Ik hoop dat je er wat mee kan, maar je mag natuurlijk ook dingetjes aanpassen en toevoegen! ;)
    Xxx(flower)

    1 decennium geleden
  • JuliaCapulet

    Naam: Sanne
    Leeftijd: 15
    16+ of niet (16+ stukjes zijn heel kort omdat het anders de hele shot is): Surprise me :)
    Bestaat One Direction: Jaah
    Welke jongen: Niall <3
    Waar speelt het zich af: Op een camping in zuid Frankrijk.
    Wat is het weer ( heel raar maar kan der soms wat mee): Zonnig, warm
    Vertel het verhaal in grote lijnen: Sanne is op vakantie met haar beste vriendinnen en staan met hun tentje
    op de camping in zuid Frankrijk naast de tent waar One Direction hun vakantie houdt. En verder ben ik heel
    benieuwd wat je er van maakt als je überhaubt hier al 1 van wilt maken :$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen