Vanuit Rein:

Als ik wakker word, heb ik rode ogen. Ik heb zowat de hele avond zitten huilen. K hoor iemand de trap opkomen, snel probeer ik te doen alsof alles goed gaat, maar het lukt niet en ik. Ik zie dat het Lisa is. 'Wat is er?' vraag Lisa bezorgd en ze geen me een knuffel.'Ik heb ruzie met me beste vriendin' zeg ik met een snik.'Ahh.... waarom??' Vraagt Lisa."Ze vind me leuk, maar ik haar niet, nou niet meer'Zeg ik. ''Ahh reintje, ik ben er voor je' Zegt Lisa. ze geeft me een knuffel, ze laat me los, we kijken elkaar recht in de ogen. langzaam komen onze hoofden bij elkaar en we zoenen. "Sorry Lisa' zeg ik stotterend, en Lisa loopt weg. Wat is er mis met me, denk ik bij mezelf. Ik kijk in de spiegel, ik zie dat mijn ogen iets minder rood zijn. en ik loop naar beneden. als ik beneden kom zie ik dat Lisa en Ales er niet zijn. "waar zijn Ales en Lisa??' vraag ik."ohh die zij samen Banjer aan het uitlaten" zegt Daan."Zullen we alvast gaan eten" Vraag ik. "Nou, wij hebben al gegeten, reintje"zegt Nils, en ik ren achter NIls aan en schreeuw" GA MIJ GEEN REINTJE NOEMEN" en Nils begint te lachen en rent we. Als ik terug kom ga ik een broodje maken en pak Thee. Ik ga op de bank zitten en zet hem op MTV. "Rein??' Vraagt Ales als hij binnen komt. "Wats up?' vraag ik. "Kan ik even met je praten?'zegt Ales. KUT, lisa heeft het verteld, denk ik bij mezelf, en ik loop achter Ales aan, en we gaan op het bankje zitten in de tuin van Daan. Ik zie dat Ales tranen in zijn ogen krijgt. "Is het waar?' vraag Ales. "dude, sorry, het sptijt me' zeg ik en krijg ook tranen in mijn ogen. "Gast, waarom?? Lisa is van mij' zegt Ales. 'Ik weet het maar ik heb ruzie met Dap(Beste vriendin)' zeg ik. 'Jaa dus en dat zoen je maar met mijn meisje' Zegt Ales boos en hij loopt weer naar binnen. Ik hoor een auto, Yes Owen is er met hem kan ik goed praten over alles, denk ik en ik loop via buiten naar hem toe. Ik zie Lisa staan, ze staat met Sabiene te praten, Daan komt naar Owen toe en ze lopen met zijn 4ren naar binnen. Ik kan er niet meer tegen en ren weg, Ik ga naar Lieke, mijn nicht. Ze is er altijd voor me en ze woont dichtbij. Als ik er ben bel ik aan. "heey Rein, hoe gaat het??' Vraagt me tante. 'Heey, niet zo goed maar is Lieke er??' vraag ik. "Nee, ze is er niet, ze is in Amsterdam om te shoppen met Kimberly' Zegt me Tante. 'Oke, dan ga ik maar weer' zeg ik en ik loop weg.'KUT' roep ik kei hard door de staat."Wat is er Rein?' vraagt iemand en ik draai me om, Het is Daphne. "Daf, het spijt me verschrikkelijk, maar ik wil geen ruzie met je, je betekend heel veel voor me' zeg ik en weer krijg ik tranen in mijn ogen. "ahh Rein, ik wil ook geen ruzie met jou, en misschien is het beter als we elkaar even niet zien, Sorry' zegt Daphne en ze fietst weg. Ik wil achter haar aan gaan, maar dat doe ik maaar niet. Ik loop weer terug naar het huis van Daan. Ik loop achterom en ga naar binnen."Yooo rein' zegt owen Blij. "Owen kan ik even met je praten' Zeg ik en Owen staat op en loop mee naar de tuin. "gast, ik heb een probleem, Ik heb een sorrt van ruzie met Daphne en toen kwam Lisa mij troosten en toen hebben we gezoend, en Ales weet dan en nu is hij boos op me'Zeg ik. "Waarom heb je gezoend met Lisa, Ales heeft met haar" zegt Owen. "Dat weet ik, en ik ben ook niet verliefd op haar ofzo maar het gebeurde gewoon" zeg ik. "Gast, zeg sorry tegen Ales en Lisa, en ik hoop dat het goed komt tussen jullie" zegt Owen.
'Maar hoe zit het tussen Sabiene en jou??'Vraag ik. "We houden binnekort een Twitcam en dat ga ik haar vragen denk ik' Zget Owen. "Gaaf!' zeg ik. Owen staat op en loopt naar binnen en roept Ales en Lisa. "Ales,Lisa, het spijt me wat ik heb gedaan, ik had het niet moeten doen' zeg ik. "Tis al goed, rein' zegt Ales en we geven elkaar een boxs. "voor mij is het ook al goed' zegt Lisa en we geven elkaar een knuffel en we lopen met zijn 4ren naar binnen. "Kunnen we nu EINDELIJK naar Joline" zegt Daan die al staat te wachten. We gaan lopent. we zijn er binnen 10 minuten. Ondeweg hebben we veel lol. Als we bij het ziekenhuis zijn lopen we naar de balie en vragen we waar Joline licht, ze licht in kamer nummer 3. we lopen er naar toe en horen gelach vanuit de kamer, We lopen naar binnen en zien een meisje aan de rand van het bed zitten. "MARIEKE' roepen Sabiene en Lisa tegelijkertijd, en ze rennen naar haar toe." Marieke zeker ook een vriendin van de Whapp groep??' vraagt Nils. "Jaa' zegt Sabiene. "Heey, ik ben Nils, maar ik denk dat jij ook een Mainiac bent?' Zegt Nils lief. "Jaa, tuurlijk ben ik een mainiac jullie zijn GEWELDIG" zegt Marieke en we beginnen te lachen. Ik zie dat Nils de hele tijd naar Marieke zit te kijken en ik whapp NIls snel

Ik: NILS, je staart naar Marieke!!!!! xd
Nils: Echt?!
Ik: Jaa duhh, anders zeg ik het toch niet!
Nils: Jaa, dat is waar.
Ik: Vind je haar leuk??
Nils: Ik ken haar nog maar net, maar ze is wel heel lief!
Ik: Idd!

en ik doe mijn mobiel in me broek zak.

"weneer mag je weer naar huis" vraag Lisa. 'Hoezo, wil je nu al weg bij ons" vraagt Ales beledigd. "Nee,tuurlijk niet schatje" zegt LIsa en we beginnen te lachen."Ik zie dat je al weer bezoek hebt" zegt de dokter. "Jaa" zegt Joline met een lach."Ik heb goed nieuws voor je, Je mag sommeteen weer naar huis"zegt de doker. "Yeah" roepen we met zijn allen tegelijkertijd, en weer krijgen we de slappe lach. "Maar ik wil wel dat je de komende dagen rustig aan doet" zegt de dokter en hij loopt de kamer uit.'Yeahh ik mag eindelijk naar huis" zegt Jpline blij. "Kom je bij mij logeren, kan ik ook voor je zorgen" zegt Daan. Nee denk ik bij mezelf, en dan komt owen, sabiene en Marieke ook nog slapen en dan ben ik loner' denk ik bij mezelf. 'Ales jullie dat goed vinden" zegt Joline. iedereen zegt 'Ja' maar ik zeg niks, ze merken het niet. "Marieke ga je ook mee naar daan zijn huis?'vraag Nils. 'Jaa, gezellig'zegt Marieke. we lopen het zieken huis uit. 'Zullen we naar de mac gaan" vraag ik en ze vinden het allemaal goed Als we bij de mac aan komen die ik Daphne zitten met iemand anders, als ik dichterbij kom, zie ik wie het is.....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen