028
Toen ik mijn telefoon had weggelegd kreeg ik meteen een harde por in mijn zij. 'Auw!' riep ik. Geirriteerd keek ik Harry aan. 'Sorry, but you have to look to the tv!' Ik keek eerst om me heen, zoekend naar Zayn, maar toen ik hem steeds meer gefocusd op de televisie zag letten, besloot ik maar mee te kijken. 'To my colleague Candace.' verstoord ik nog van de nieuwslezer. Het beeld veranderde naar Amsterdam, waar ze nu live bleek te staan. Na even goed kijken herkende ik ons hotel op de televisie. 'Wait..' riep ik. Opnieuw kreeg ik een por van Harry. 'ssshhht!' siste hij. Nou sorry hoor. 'I'm here, in front of the l'Europe hotel in Amsterdam, Holland. I just got here for the news about the second room, the twaide kamer, like they say here. But then I saw someone we know. Perrie Edwards. She told me some shocking news.' vertelde de vrouw in Amsterdam. Wat? Perrie? Wat heeft ze gedaan? Zayn stond nu recht voor de televisie, waardoor het beeld al half bedekt was, met open mond te kijken. 'OK Candace, so we will talk about the second room later. But what is happening with Little Mix star Perrie?' vroeg de nieuwslezer. 'She can tell it herself...' zei Candace geirriteerd toen ze werd weggeduwd door Little Mix die in beeld kwam. Terwijl de andere meiden een beetje leuk voor de camera deden, begon Perrie te vertellen.
'So he cheated?' vroeg Candace aan het eind van het verhaal. Perrie knikte. 'Yes, Zayn cheated on me. I found out a half an hour ago. With this stupid girl called Nina. He cheated on me for years and I didn''t know.' snikte Perrie. Wat een toneelspeelster zegh. De andere meiden begonnen hevig te knikken. 'Yes, that's true!' riepen ze. 'Perrie, that is horrible!' riep Candace. 'I know. He never loved me.. He just wanted someone famous. So he would stay too..' snikte ze. Zayn sloeg keihard zijn hand tegen de muur. 'Liar!' riep hij naar de televisie. 'You.. I.. I HATE YOU!' schreeuwde hij. Hij liep kwaad naar het raam en zocht de meiden op. Dat was niet zo slim. Want wij zagen nu Zayn ook op de tv staan. Perrie draaide zich om en keek hem aan. De camera zoomde in op Zayn, wat hij niet wist. 'Cheater!' riep ze. Ik rende naar het balkon en ik ging naast Zayn staan. Nog een domere actie, ik stond nu dus mooi ook op de camera. 'That is her! She's that bitch!' hoorde ik Perrie roepen. Ik trok Zayn mee naar binnen. 'She threated me. She said if I would tell you guys, about this. She would lie about everything and she would hurt me.'' huilde Perrie voordat ze het beeld verliep. Even was het stil bij het nieuws maar na even wachten gingen ze verder met het volgende onderwerp.
'Why would she do that?' vroeg ik. 'Because she is a bitch.' antwoordde Zayn die kwaad naast me op de bank kwam zitten. Harry gaf ons een knuffel. 'Zayn, Nina, you have to choose for yourself who you love. Don't listen to her. She is the cheater.' antwoordde Perrie. 'I never said that..' zeiden Zayn en ik tegelijk. We wilden dus zeggen, I never said that I loved him/her. Maar misschien iets te riskant? We hebben het net over leugenaars en dan ga ik zelf beginnen...
Er viel een lange stilte. Ik dacht na over Zayn's woorden. Ik meende het niet, als ik zou zeggen dat ik hem niet leuk vond, of niet verliefd was. Maar hij? Hij houdt misschien helemaal niet van me en wilde hij me gewoon beschermen. Wie weet.. 'Maybe you should go home..' zei Liam. 'I think your parents would be so mad. You are so late already.' Dani en ik haalden onze schouders op. 'I can't and I won't.' zei ik. De jongens keken me vragend aan. 'My parents aren't so good. They don''t do anything. Except kissing with everybody, drink a lot and get some extra botox ofcourse..' zuchtte ik. 'My parents aren't home a lot.' Zei Dani toen. De jongens begonnen te lachen. 'You two can stay in this hotel..? If you want ofcourse..' zei Niall blozend. Vrolijk gaf Dani hem een knuffel. 'Ofcourse!' 'So now it''s all alright!' riep Harry blij. 'No Haz, we still don't know who sent me that letter.' zei Zayn. 'Ofcourse we do.' riep ik. 'My mom or my stephfather did it.' Zayn keek me vragend aan. 'How did you-''He was the one that had hidden them, so I think he's the one that sent it.' Zayn knikte. 'Let's check out the letter?' zei hij. Ik knikte.
_____________________________________________
Er komen denk ik nog 2 hoofdstukjes hierna en dan
nog het dankwoord, natuurlijk.
Nu ook al, super bedankt voor alless!
MAAR het is nog niet klaarr..
Maak je klaar voor deel 2!
dus laat ALSJEBLIEFT even weten wat je er van vindt xxxx
Reageer (1)
wow je moet snel verder!!!
1 decennium geleden