Hoofdstuk 11!
ik stap uit me douche en grijp snel een handoek van de haak. ik droog me grondig af en doe nog een andere handoek om me haar. ik pak het setje kleren die ik had uitgezogd en trek het rustig aan, ik loop door naar mijn Make-up en doe een klein laagje Mascara op. ja, ik mag dan wel 11 zijn maar ik draag toch make-up. ik borstel me haar en kijk naar het pakje kleur-spoeling. ik pak hem van de plank en doe het spul in me haar. als het er goed in zit wacht ik 20 minuten en spoel dan het spul uit. ik kijk naar het resultaat en zie dat me haren bruin/rood zijn geworden. ik borstel het nog even snel en kijk in de enorme spiegel in de muur, ik doe snel de nep-piercing nog in en haal dan de deur van het slot ik loop naar beneden naar de woonkamer en plof neer op de bank naast Mayka ,,leuke kleren! zegt Harry met een knipoog, Mayka lijkt me nu pas op te vallen en slaakt een gilletje ,,wat? vraag ik lachend ,,wat...wat heb jij met je haar gedaan?! vraagt ze verbaasd ,,een kleurtje gegeven! zeg ik blij en haal een hand door mijn haar ,,wel vet leuk maar ook wennen! zegt Mayka ,,eeuhm...ik moet je trouwens nog wat laten zien'' zegt ze en loopt naar de keuken ik haal me schouders op en loop achter haar aan ,,what the fack!mompel ik en kijk naar het gordijn ,,wie?! vraag ik ,,Louis! zegt ze onschuldig, ik zucht en schud me hoofd ik kan er toch niks tegen doen. ik loop terug naar de woonkamer en roep: Jongens, we gaan naar buiten! de ongens springen op en rennen naar de tuin ,,jullie hebben een boom hut! gilt Louis en rent op de boom hut af, ik grinik en loop achter hun aan ,woow'' zeggen ze alle 5 in koor, een kleine lach verlaat mijn mond en ik loop langs de jongens heen en plof neer op de bank. ik kijk de kamer nog een keer rond maar mijn blik blijft hangen op die van Niall die me moeilijk aankijkt, ik trek een wenkbrouw op en stuur een vragende blik naar hem hij wuift het weg en ik haal me schouders op. ik kijk de jongens weer verder en zie dat er 2 missen. Louis & Harry. ik schiet overeind en ren de boomhut uit ik zie ze nog net de dans cub in rennen en snel ren ik ze achterna. ingekomen bij de club zie ik Harry en Louis met de groote boxen klieren ik loop er zuchten op af en zet een nummer aan. zo dansen we nog met zijn alle een leuke avond tegemoet!
LEKKER WEER! jeej sorry niet z'n lang stukje wist ff niks meer ik zal morgen nog een hoofdstuk online zetten
XOXO marleen
Er zijn nog geen reacties.