Hij geeft de ketting terug. "Waren ze een stelletje?" vraagt hij dan. "Het kan belangrijk zijn voor het onderzoek."
"Ze waren eigenlijk pas sinds die avond een stelletje, ze werden tot koning en koningin gekroond. We hadden een carnavalsbal van school." Het is even stil. Dan vraagt Jules: "Denkt u dat ze ontvoerd zijn?"
"Het wijst er wel op, maar het kan altijd wat anders zijn. Hadden ze een moeilijke thuissituatie? Het zijn dat ze zijn weggelopen."
"Nina's vader is overleden toen ze 2,5 jaar was, en ze had wat problemen met de vriend van haar moeder. Maar Lars' had haar nooit laten gaan. En andersom ook niet."
We zorgen dat dit direct wordt onderzocht. We houden jullie op de hoogte." Agent Willemsen staat op en geeft ons een hand. "Jullie kunnen beter naar huis gaan. Een beetje rust zal jullie goed doen."
We volgen zijn advies op en lopen naar huis. Ondertussen bel ik Milou:
"Heey Maud, hoe was jullie dubbeldate?"
"Milou... Ik... Nina..." Ik kan geen woord meer uitbrengen. Jules pakt de telefoon over.
"Heey Milou, met Jules."
"Jules wat is er met Maud?"
"Kunnen jij en Max alsjeblieft meteen naar mijn huis komen?" Hij geeft het adres en hang dan op. "Is er nog iemand die je wilt bellen?" vraagt hij.
"uhm ja, Juliette." snik ik.
"Oke, zal ik haar even bellen?" Ik knik.
"Heey Juliette, met Jules."
"Heey, waarom bel je?"
"Wil je naar mijn huis komen? Milou, Max en Maud zijn er ook, er is iets gebeurt. We vertellen je het dadelijk."
"Oke, is goed, is het iets ergs? maar mag ik Ilja meenemen, we zouden vanmiddag iets gaan doen."
"Ja is goed." Hij geeft het adres en hangt op.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen