Zayn Malik
lachend lopen de jongens en ik de woonkamer in. net zoals altijd was het weer een even grote gaos tijdens de vergaderingen als altijd. nouja een vergadering kon je het niet echt noemen. Niall was aan het eten en aan het lachen om Harry en Louis die weer eens de gekste dingen deden. ik luisterde een beetje maar was eigenlijk de meeste tijd aan het klieren met Louis en Harry. liam was de enige die geconcentreerd naar Paul aan het luisteren was. ´guys look´ fluistert Louis opeens. verbaasd om het feit dat Louis opeens fluistert lopen we naar hem toe. hij wijst naar de bank. daar ligt mijn lieve kleine nichtje vredig te slapen. ´she is crying´fluistert Harry geschokt. ik kijk wat beter naar haar gezicht en zie kleine glinsterende stranen op haar gezicht. ik loop snel naar haar toe en veeg de tranen zachtjes van haar gezicht. Liam en Louis ruimen ondertussen het bord met 3 stukken pizza er nog op en de glazen op. Niall en Harry doen wat lichten aan. ik til Lily op en loop naar haar kamer. zachtjes leg ik haar in haar bed en ga op zoek naar haar pyjama. als kleine kinderen hebben we altijd bij elkaar geslapen. altijd als we een film keken viel Lily in slaap. dan bracht ik haar altijd naar boven en trok haar haar pyjama aan. als ik klaar ben leg ik haar goed neer en trek ik de dekens over haar heen. ik geef haar een zachte kus op haar voorhoofd en loop dan de kamer uit. als ik in de woonkamer aankom zitten de jongens al op de bank met een blikje bier. grinnikent plof ik tussen Harry en Niall neer. Louis gooit een blikje naar me toe die ik behendig opvang en open. ´why whas Lily crying?´ vraagt Louis zachtjes. ´i don´t know´ zeg ik zachthjes. ´i think because of her mother, when i found her on the graveyard she was crying to. she was whispering that she was sorry the whole time´ zegt Harry bezorgd. ´maybe she is sorry that she diddn´t go to her mother ealier.´ zegt liam zacht. ik knik. arme lily ze is eigenlijk allebei haar ouders in 1 keer verloren. haar vader is niet meer hetzelfde als dat hij vroeger was en lily wil hem niet meer zien. ik kijk even naar Niall. hij is de hele tijd al zo stil. ´Niall is something wrong?´ door mijn vraag kijken de andere jongens nu ook naar de blonde ier. hij opent zijn mond om wat te zeggen mar bedenkt zich dan en sluit hem weer. hij staart wat naar de grond. ´you know you can tell us everything right bro´zegt harry. hij zucht even en het is even stil. daarna opent Niall zijn mond weer. ´lily is my girlfriend and i can´t hide it annymore. we diddn´t tell you guys cause we where afraid of you reactions. but it is killing me to see her like this and i don´t know what to do about it. i don´t know how to make her smile again. ratelt hij aan 1 stuk door. we kijken hem alle 4 even verbaasd aan. wat, nee! woest sta ik op en been de kamer uit. ´ZAYN!´ hoor ik de jongens nog wanhopig roepen. ik luister niet en loop richting de kamer van lily woedend open ik de deur maar als ik mijn nichtje daar zo klein en gebroken in dat bed zie liggen verdwijnt mijn woede meteen. ik sluit de deur zachtjes en kruip naats lily in bed. het is niet dat ik het ze niet gun. ik wil gewoon niet dat iemand lily pijn doet. we zijn heel vaak weg en ze kan niet altijd mee. ook zal ze nog meer haat krijgen dan dat ze nu al krijgt. ik ben bang dat ze dat niet aan kan. we moeten haar eigenlijk ook vetellen dat we over minder dan een week vertrekken voor een maand. we gaan een kleine promotie tour doen voor take me home. ze is nu al zo gebroken door al dat gedoe met haar moeder. dit kan ze er echt niet bij hebben. ik trek haar zachtjes tegen me aan. ze opent slapperig haar ogen. ´ssht lily it is allright it´s me´ fluister ik zachtjes. ze krijgt een glimlach op haar gezicht en kruipt nog wat dichter tegen me aan. ´i love you zaynie´ mompelt ze zachtjes. daarna sluit ze haar ogen weer en valt weer in slaap. ik kijk nog even naar het slappende meisje in mijn armen en sta dan langzaam op. ik open de deur en kijk nog 1 keer achterom. ik glimlach even en sluit dan de deur. langzaam loop ik richting de woonkamer. ik negeer de jongens en ga weer op de bank zitten. Niall zit met tranen in zijn ogen op de andere bank. ik zucht en sta op. ik plof naast hem neer en knuffel hem. ´it´s allright Nialler, just don´t hurt her´ voeg ik er dreigend aan toe. hij kinkt enthousiast en geeft me 1 van zijn bekende Horan hugs. ik grinnik en knuffel hem terug. ´groupshug!´ gilt louis en even later word ik geplet. ik grinnik. dit zijn echt de beste vrienden die er zijn.
Er zijn nog geen reacties.