Ziekenhuis.
Veel lees plezier! ♡
Joelle lag op de 'intens of care'. Dat is een afdeling waar je heel de tijd in de gaten word gehouden. Ze had een zware hersenschudding en verder moesten ze nog onderzoeken. Ze moest voorlopig in het ziekenhuis blijven. Er mocht steeds maar 1 iemand bij haar bed zijn, soms kon ze haar gedachten er niet bij houden als iemabd tegen haar praat. sammy mocht als eerst bij haar bed zitten, dat hadden ze met zn drieën afgesproken. Sammy praatte met Joelle, ze was aardig bij haar gedachten. Toen Sammy met der gepraat had, gaf ze een kus en zei; ' sterkte lieverd' ze liep weg en de volgende was. Amber mocht. Amber knuffelde Joelle en vroeg hie het ging. Ze legde een knuffel bij haar bed en zei; tot morgen mop! En ook zij liep weer terug naar de groep. Nu ging Femke. Femke kwam met een mega lolly aan. Ze zei; die is voor joi, omdat ik zo geschrokken was! Ik moet weer terug Joelle. Doeg tot morgen! Daan zei; mag ik even naar haar toe? Amber zei; tuurlijk, ga maar. Daan liep naar binnen. Hey, ben je weer bij gekomen? Zei Daan. Ja, wel een beetje, maar ik heb barstende koppijn. Zei Joelle. Daan zei; misschien klinkt het raar, maar heb je er al overnagedacht? Ja zei ze terug. Ik wil heeel graag. Zei ze enthiosiast. Daan kuste haar. Ondertussen waren Femke en Nils aan het zoenen. Owen keek Amber aan en Rein keek Sammy aan. Opeens vlogen ze elkaar aan. Ze stonden allemaak te zoenen op de gang. Daan kwam terug lopen. Hij zei keihard; BOEW! Ze schrokken zich rot. Waardoor amber bijna op de grond viel maar Owen ving haar nog maar net op. En ze liepen met zn alle het ziekenhuis uit.
Er zijn nog geen reacties.