Foto bij ~PROLOOG~

Sky Payne.

Hallo allemaal! Ik ben Sky. Ik heb ook nog een oudere broer, Liam. Hij is 17. Hij woont in Engeland, dus ik zie hem heel weinig. Ik ben een meisje dat van een beetje uitdaging houd. Op een dag heb ik een weddenschap gedaan met een aantal vrienden, en natuurlijk verloor ik die weer, maar er stond iets tegenover. De verliezer,moest een pluk van zijn/haar haar rood verven. Ik ben akkoord gegaan, want tsja, als je verliest staan er dingen tegenover. Dus ik heb een pluk van mijn haar rood geverfd en begon het eigenlijk wel leuk te vinden. Dat was een jaar geleden. Tot deze dag heb ik mijn haar om de maand geverfd en ik vind het nog steeds erg leuk staan. Er zijn ook mensen die daar niet zo over denken en me dan gaan uitschelden. Daar heb ik toch schijt aan, ik vind het leuk. Ik heb veel vrienden op school, eentje daarvan heb ik erg goed leren kennen in één jaar. Niall. Hij word erg gepest op school en ik kom voor hem op. Hij is me daar erg dankbaar voor maar snapt nog steeds niet waarom ik hem help... Ik weer niet wat ik moet doen om Niall te laten geloven dat hij mooi is zoals hij is. Nouja, op een gegeven moment zal ik heb bewijzen dat hij het zeker waard is om te leven. Bye peeps! Xxx Sky.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen