72.

*JunePov
Hevig zoenend strompelen Luke en jij jullie hotelkamer binnen. Luke’s ouders zijn nog in de stad.
Je laat Luke’s lippen los en kijkt hem aan.
‘Wat?’vraagt hij.
‘Niets,’antwoordt je en glimlacht. Gretig pakt Luke je heupen weer vast. Hij wrijft over je rug terwijl zijn tong in jouw mond speelt.
Hij zoent steeds harder. Zijn handen zakken naar je kont en dan weer omhoog. Je hijgt omdat je wat lucht te kort komt. Luke gaat met zijn handen onder je hemdje.
Je grinnikt en bijt speels op zijn lip. Je trekt zijn shirt over zijn hoofd. Zijn heerlijke buik komt tevoorschijn.
Hij trekt jouw hemdje uit en duwt je tegen hem aan. Hij is heerlijk warm.
Opeens flitst de gedachte aan het telefoontje door je heen. Je denkt onmiddellijk aan Nick. Aan wat je nu doet.
Je probeert er niet aan te denken. Maar als je aan het telefoontje denkt, en aan dat Nick zo overtuigd was dat Luke een ander had..
Je draait je hoofd van Luke weg en kruist je armen voor je borst. Je bh bedekkend.
‘Wat is er?’vraagt Luke verbaasd. Hij klinkt wat ontzet.
‘Dat wat we nu gaan doen..’ Je zwijgt even.
Luke’s gezicht vertrekt.
‘Ik wil het niet. Nog niet. Ok?’
‘Oh,’zegt hij zo neutraal mogelijk, maar hij kijkt wat teleurgesteld. ‘Ja, als jij het niet wilt.’ Hij klinkt opeens anders. Koel en afstandelijk.
Je slikt en grist je hemdje van de grond.

*NickPov
Je hangt wat op de bank en zapt langs de zenders. Je hebt nu al drie keer gebeld en steeds neemt ze niet op.
Kevin en Joe worden helemaal gek van je. Volgens hen ben je onrustig en anders dan normaal. Hopeloos, zei Joe.
Je zucht. Je hebt zo’n raar gevoel. Zo’n voorgevoel dat June dingen heft gedaan, waarvan je niet wilt weten dat ze het heeft gedaan. Je weet dat dat Luke’s doel is. Hij is echt zo’n typische jongen die alleen daar op uit is.
Je probeert de gedachten uit je hoofd te zetten. Je probeert niet aan June te denken.
Je zapt langs MTV en kijkt wat voor nieuws er nog is. Alleen maar gezeur over anderen. Roddels, en niets meer.
Je kijkt op de klok. Je moet zo maar eens wat gaan eten en dan naar dat interview. Niet ver van hier, en het zou niet lang duren was je beloofd.

*JunePov
Je zit nu al de hele dag in de zon. Je hebt zin iets anders. Een wandeling of iets anders. Maar Luke zegt dat hij gewoon wil uitrusten. Hij doet anders. Je hebt het gevoel dat het van die avond ervoor mee te maken heeft. Je wist niet dat dat zo belangrijk voor hem was. Dat valt je erg van hem tegen.
‘Kom op, zullen we een stukje gaan lopen?’vraag je nog eens.
‘Ok, dan. Gewoon even door de stad of zo?’

Reageer (5)

  • VETTEL_5

    ik vind dat Nick en June veel beter bij elkaar passen.
    Luke denkt maar aan één ding.
    en die stomme Evelyn ook nog eens.
    en ik ben het me Courage eens.
    Nick moet June gaan halen in Spain ^^
    SNEL VERDER <3

    1 decennium geleden
  • VampiresS

    ikben het helemaal eens met Courage!
    snel verder plz!
    xxx

    1 decennium geleden
  • Courage

    Luke wil ook maar één ding he? :P En Nick is helderziend, ze doet precies die dingen ^^
    Dus hij gaat zometeen niet naar dat interview, maar hij gaat gezellig naar Spanje toe om June bij Luke weg te halen :Y) Dan hebben Joe en Kevin ook even rust ^^
    Maargoed, dat is mijn versie ervan, ga maar snel verder!

    1 decennium geleden
  • xNPE

    aaaaah dat word wel wat tussen hun ;b
    wil je snel verder?:$

    (L)

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen