Vanuit Larissa:
Lukas loopt naar binnen. "Waar is Daan?" vraagt Larissa. "Oh, die moest nog even wat doen ofso." Larissa vertrouwt het niet. "Ik ga Daan zoeken." Rein knikt en staat op. "Ik ga mee." Larissa en Rein lopen naar buiten. Rein is echt gegroeit denkt Larissa. Hij is ook zo leuk he. "Waar denk je aan?" vraag Rein. "Oh, nou, euhm, je bent zo lang geworden." bloost Larissa. Rein lacht. Ze lopen naar buiten. Ze hebben al een tijdje gezocht maar kunnen Daan echt niet vinden. Rein loopt naar een boom toe en gaat er tegen aan zitten. Hij klopt op het gras naast zich. Larissa gaat naast hem zitten. "Waarom is niemand buiten? Het is zo lekker weer." merkt Larissa op. Rein haalt zijn schouders op. "Geen idee." Rein pakt Larissa's hand. "Je bent leuk Larissa." bloost hij en hij kijkt naar de grond. "Jij ook." glimlacht Larissa. Rein kijkt op. "Meer als vrienden?" hij kijkt haar vragend aan. Larissa knikt en bloost. Rein komt dichterbij en raakt haar lippen. Ze zoenen. Als ze elkaar loslaten kijken ze elkaar nog even aan en Larissa geeft Rein nog snel een kusje. Als ze naar voren kijken staat hij daar met bestraande ogen. Larissa laat Rein's hand los. "Hoelang sta je hier al?" zegt Larissa zacht. "Nou, Larissa, lang genoeg." ...

Vanuit Owen:
Als Larissa en Rein de deur uit lopen pakt Owen zijn mobiel. Hij gaat op twitter. "Wow, jij bent echt een beauty," tweet hij. Lukas kucht. "Ik uhm, ik ga naar huis. Later!" Lukas zwaait en loopt de kamer uit. Owen leest alle reactie's op zijn tweet en besluit dan ook maar Daan te gaan zoeken. Owen staat op en loopt de kamer uit. Hij gaat eerst maar eens buiten zoeken.

Reageer (2)

  • ohlizzje

    snel verder

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Snel verder he x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen