Hoofdstuk 12
Hier weer een nieuw hoofdstukje:D
Ik moet wel even wat zeggen:
In dit hoofstukje wordt duidelijk dat Daisy helemaal in haar rol zit als ze filmen. Ze bedenkt iedereen met de filmnamen, en als ze iemand in de film nog niet heeft gezien, dan doet ze of ze 'm in het echt nog nooit heeft gezien. Ik denk dat het in dit hoofdstukje wel duidelijk wordt;) (Bijvoorbeeld met Harry tijdens het filmen.)
Vandaag was de eerste filmdag in Griekenland. Ik had er echt heel veel zin in! We hadden net ontbeten, en Maura had ons gevraagd of we over een uur op het terras wilden zijn. Ik was nog weer in mijn schrift aan het schrijven. Toen voelde ik mijn mobiel trillen. Ik keek op het schermpje, en zag dat ik een whatsapp berichtje had van Leigh.
Hey liefie! Is het nog steeds leuk in Griekenland zonder je beste vriendinnetjes? X
Ik moest lachte, en stuurde een berichtje terug.
Hey schat. Ja het is nog steeds heel leuk in Griekenland, maar ik mis jullie wel heel erg! <3 Vandaag is de eerste filmdag, heb er super veel zin in! Ik moet zo gaan, maar we spreken elkaar nog wel:) X
Snel daarna kreeg ik ook een berichtje van Sophie, en daarna ook van mn moeder. Ik beantwoorde ze allebei, waarna ik me klaarmaakte om te gaan. Ik kon echt niet wachten, het zou zo geweldig worden! Vandaag gingen we de ontmoeting van mij en Harry doen. Ik had er echt gewoon zo’n zin in! Ik keek op mijn mobiel, en zag dat we naar beneden moesten. Ik riep Lily en Jitske, en we gingen naar beneden. We moesten nog even wachten op Harry en Tom, en daarna konden we gaan. We reden in een busje naar het strand. Een ander strand dan degene waar wij altijd heengingen. Ook dit strand was weer super mooi, wit zand en een super mooie blauwe zee. Er stond een gebouwtje waarvan Maura zei dat we daarheen moesten. We stapten het busje uit zodra die stilstond, en liepen achter Maura en Geoff aan naar het gebouwtje. Die legde nog even snel uit wat we nou gingen doen, en daarna mochten we ons allemaal gaan omkleden. Ik trok de kleren aan die voor me waren klaargelegd en liep naar Hanna toe. Ik had altijd een klein laagje mascara op als ik naar de set ging, dat maakte me toch een beetje vertoonbaarder, en Hanna vond dat niet erg. Ze begon mijn make-up te doen, en was al snel klaar. Ze checkte mijn nagels, waar groene nagellak op zat, en kwam tot de conclusie dat mijn nagels niet meer hoefden. Daarna liep ik naar Rick toe, die een hoge staart bij me indeed, en daarna was ik klaar, en liep naar Maura toe. Niet veel later kwamen Harry en Jitske ook aanlopen, en waren we allemaal klaar. Geoff vertelde dat we begonnen bij dat we aankomen op het strand, dus we liepen met hem mee naar de auto die klaarstond. We stapten in en niet veel later begonnen we te rijden. Harry was ergens op het strand, maar daar moest ik me nu even niet op concentreren. Ik haalde een paar keer diep adem, en ik zat in mijn rol, mijn echte leven was gewoon even verdwenen. Ik had een heel leven verzonnen voor Daisy, zo kon ik haar helemaal worden. De echte Daisy bestond dan gewoon niet meer. De auto stopte en ik stapte uit, samen met de anderen. Ik liep met mijn tas het strand op. ´Daisy! Help je nog even alle spullen uit de auto halen?’ vroeg Julia. Ik liep weer terug en pakte een kleedje uit de auto. Daarna liep ik weer naar het strand. Het was aardig druk. Ik zocht een plekje, en legde de spullen daar neer. Ik pakte mijn badlaken, en legde die neer. Saartje kwam op me afrennen en vroeg meteen, ‘Daisy! Ga je mee zwemmen?’ ‘Haha, is goed hoor,’ zei ik. Saartje deed meteen haar kleren uit, waaronder haar badpak zat. Ook ik deed mijn kleren uit, waar mijn bikini onder zat. Ook Cloë deed snel haar kleren uit, en we gingen de zee in. Na een klein poosje ging ik het strand weer op, en ging liggen op mijn badlaken. Al snel was ik helemaal droog. ‘Lieverd, smeer je je wel even in?’ zei Julia. Ik knikte, en pakte de zonnebrand. Daarna ging ik weer lekker liggen. Cloë en Saartje waren nog lekker in de zee aan het spelen. Uiteindelijk kwamen zij er ook uit. ‘Ik ga even wat drinken halen, oké?’ vroeg ik. Julia knikte, en ik liep naar het barretje. ‘Een cola graag,’ zei ik tegen de barman. Al snel kwam er iemand naast me staan. ‘Hey, ik ben Harry, en jij?’ vroeg hij. ‘Hoi ik ben Daisy,’ antwoorde ik hem. We keken elkaar even in de ogen. Hij had heel mooie ogen, groen-blauw, en schattige krullen. Ik pakte mijn drinken op, die ik ondertussen had gekregen, en dronk ervan. ‘Een cola graag,’ zei ook Harry tegen de barman. ‘Kom je vanavond ook naar het strandfeest toe?’ vroeg hij. Ik knikte, ‘Oke is goed. Ik ben er nog maar net, maar nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk,’ zei ik, en glimlachte. Hij pakte zijn glas op, en zei, ‘Ik moet gaan, maar ik zie je vanavond.’ Hij glimlachte naar me. ‘Oke, zie je vanavond,’ zei ik, en glimlachte terug. Hij liep weg, ik betaalde, en liep toen ook weg. Snel daarna hoorde ik ‘Cut!’ Ik schudde mijn hoofd en was de echte Daisy weer.
Reageer (1)
Omg, super leuk! I love itttt! <3
1 decennium geledenSuper snel verder hun!
X