vanuit cherise:
Als we even hebben gezwommen besluiten we om maar terug naar onze kamer te gaan en te gaan douchen. Als we bijna bij onze kamer zijn horen we iemand mind is blown neuriën. We kijken allemaal tegelijk om en zien dat het Rein is. We rennen er naartoe om een handtekening en vragen of we op de foto mogen. Dan komen er nog 3 andere jongens uit de kamer naast onze kamer. We zien dat het Daan Nils & Owen zijn. We flippen en ze beginnen met z'n vieren te lachen. Ik vraag ook nog aan Rein of ik een knuffel van hem mag. Hij lacht en geeft me een knuffel. Daarna praten we nog een met ze en gaan daarna toch maar naar onze kamer. Als we met z'n vieren in onze kamer zijn beginnen we te gillen. We zitten in de kamer naast onze 4 helden!!

Vanuit Jeanique
Als we terug naar onze kamer lopen horen we iemand die mind is blown neuriët. We kijken alle 4 om en zien dat het Rein is. We beginnen te gillen en rennen naar hem toe. We vragen om een handtekening en of we met hem op de foto mogen. Hij geef ons een handtekening en gaan alle 4 met hem op de foto. Als hij bezig is met onze handtekeningen komen er 3 andere jongens naar buiten uit de kamer naast die van ons. Het zijn Daan Owen & Nils! We beginnen te gillen en gaan ook nog met ze op de foto en krijgen ook hun handtekening! We praten nog even. En ik zie dat Rein de heletijd na cherise kijkt. Zou hij haar misschien leuk vinden? Het valt Owen volgensmij ook op want hij lacht na me als ik eve na hem kijk. Samen beginnen we even te lachen en praten weer verder.


straks komt er misschien nog een hoofdstuk! Hoop dat jullie deze leuk vonden.. x

Reageer (1)

  • ginadam

    Jaa super leuk!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen