Q&A
Blijft Jordy in het verhaal?
Uhm.. Weet ik niet. Hij komt denk ik in deel 2 nog een paar keer voor, maar veel niet.
Komt de rest van Little Mix in het verhaal?
Ja, maar niet zo veel. Waarschijnlijk vooral figuranten rolletjes en misschien een keer een zin. Ik ben niet echt iets met ze van plan.
Heb je verhaal 2 al helemaal uitgedacht?
Nou niet helemaal, maar ik weet wel welke kant het ongeveer opgaat..
Wordt het een 16+ verhaal?
Dat weet ik niet zeker. Ik ga sowieso geen seks beschrijven, maar misschien dat ik er een beetje misdaad doorheen ga gooien ^^
Gaat het tweede verhaal weer heel veel met Zayn zijn?
Ja, natuurlijk gaat het veel over Zayn, maar dat komt natuurlijk ook doordat er in het eerste deel al heel veel over hem ging. Hij is nog steeds een hoofdpersoon. Maar in deel 2 komen de andere jongens er ook veel meer in voor.
Wat zijn je hobby''s? ^^
Haha even een andere vraag tussendoor ^^. Maareh.. Me hobby''s zijn natuurlijk schrijven, maar ook tekenen, dansen en slapen.
Kan je de personen in het verhaal beschrijven? En plaatjes?
Ja dat kan ik
Nina: Eigenwijs, spontaan en een beetje onzeker. (18 jaar)
Ze is verliefd op Zayn Malik.
Ze heeft veel problemen thuis.
Ze zit momenteel nog op school maar is bijna klaar om te gaan studeren.
Dani: Behulpzaam, (soms een beetje te erg) zeker, grote Directioner. (18 jaar)
Ze is een beetje verliefd op Niall Horan, maar dat wordt misschien nog wel wat meer...
Ze heeft een rijke familie,
Ze zit in dezelfde klas als Nina dus ook zij is bijna klaar om te studeren.
Zayn Malik: zichzelf
Hij is een beetje verliefd op Nina,
Hij is gek op zijn familie en komt er het liefst iedere dag, maar als beroemde hunk kan dat natuurlijk niet altijd,
Hij zit niet meer op school, hij zit namelijk in een band en die band is.. Jawel hoor... ONE DIRECTION! *aaaaaaahh!*
De andere jongens: Hunzelf >.<
De rest weet je wel een beetje..
Nina''s moeder en stiefvader Robert: Niet goed snik, vergeten af en toe dat ze een dochter hebben, alcoholisten.
Verliefd op iedereen die ze zien,
Rijk gezin,
Niet meer op school, Robert heeft wel een kantoor baantje maar veel is hij er niet.
Reageer (1)
1 decennium geledenis harry niet twee keer bij die foto van hun???SNEL VERDER PLEASEEEEE(nerd)