Part 5.
"Ben je verliefd op Larissa?" hoort Lukas achter zich. Hij draait zich om en laat Larissa's hand los. "Ehh.." bloost Lukas.
Daar staan ze dan. Mainstreet. "Ja! Maar dat mag je echt niet aan haar vertellen, want dan is onze hele vriendschap verpest." zegt Lukas. Owen lacht. "Maar dat is juist toch lief! Lukas en Larissa zaten in de bus, kus kus.." "OWEN!" roepen Nils, Daan en Rein tegelijk. Ze lachen. Er komt een lange stilte. "Wat doen jullie eigenlijk hier?" zegt Lukas. "Nou," begint Rein. "Onze beste vriendin ligt in het ziekenhuis, dus kwamen we kijken hoe het met haar gaat." Rein pakt een stoel en gaat aan de andere kant van Larissa's bed zitten. Nils en Daan doen hetzelfde. Larissa word wakker. Ze kijkt omzich heen, wow, allemaal jongens om zich heen. "Hee!" roept ze en gaat rechtop zitten. Ze word misselijk en gaat toch maar weer liggen. Het was stil. Daan staat op en geeft Larissa een knuffel. "Iemand moet het toch een keer doen." lacht hij. Iedereen geeft Larissa een knuffel. Ze lacht. "Kan je nog wel mee naar zangkamp?" zegt Rein met een sip gezicht. "JAA, natuuurlijk. Dat wil ik toch niet missen." roept Larissa hard. Lukas staat op. "Ik ga even wat eten halen, gaat er iemand mee?" Daan knikt en loopt met Lukas de deur uit.
"Duss, jij en Larissa?" glimlacht Daan. "Nou nee, het zal toch nooit wat worden." Lukas gooit een euro in de automaat en er komt een zakje m&m's uit. "Hm, lekker." mompeld Daan. Hij kijkt op zijn telefoon. "Wacht deze moet ik even nemen," zegt hij en loopt weg.
"Hallo, met Daan." "Hey Daantje! Met Demi." "Demi? Ik ken geen Demi?" "Jawel, die ken je wel. Van zanggroepje. Kom even naar buiten, ik wil je spreken." "naar buiten? Hoe weet je waar ik ben?" "Kom nou maar, tot zo!" en Demi heeft opgehangen. Daan stopt zijn mobiel in zijn broekzak en loopt terug naar Lukas. "Ik ga even naar buiten, ga jij maar naar Larissa, ik kom zo weer." Lukas knikt en loopt terug naar Larissa. Daan kijkt Lukas na tot hij hem niet meer ziet. Hij loopt naar buiten en kijkt om zich heen. Hij voelt twee handen om zijn keel die hem stevig dicht knijpen. Daan hapt naar lucht. Hij probeert de handen van zijn nek te halen maar het lukt niet. De persoon laat zijn handen los, en trekt Daan mee. Daan probeert te kijken wie het is, maar ziet het niet. Het is in ieder geval geen meisje..
Reageer (2)
sure heb je twitter ginadam? haha.
1 decennium geledenOMG zooo spannend ga pleas snel door?? xx
1 decennium geleden