Foto bij I'm angry,and not a little bit

Kaulitzplayer pov

Wat heeft dat pizza meisje nou ineens??
Vind ze me nou niet meer aardig ofzo?
Het klinkt misschien een beetje dom,maar dat meisje is echt belangrijk voor mij geworden.
En ik ken haar amper!!"Broertje,is er niet nog wat pizza"Hoor ik Tom roepen.Ik krijg een grijns op mijn gezicht."Ik zal het bestellen Tom"Ik neem de telefoon en bel het nummer van PizzaLaLa en bestel nog een pizza margarita.

Hayley pov

Ik zucht,"weeral een bestelling Jonas?"zaag ik.
Jonas knikt en geeft me de pizza met het adres waar het naartoe moet.Ik kijk op het pappiertje,"Jonas,dat kan niet,naar dat adres ben ik een half uur geleden gegaan"Ja maar Hayley,ze wouden nog een pizza,ze hadden niet genoeg.Ik zucht en spring op mijn brommer,nu ben ik kwaad,en geen klein beetje kwaad!!
Als ik daar aangekomen ben bel ik aan en de Kaulitzplayer opent de deur."10 EURO" zeg ik snel en kwaad en geef hem de pizza."Niet voor dat jij eens normaal gaat doen"verdedigt hij zich.Nu wordt ik echt razend."Gast,je kent me niet eens!!"Maar.."Ach hou je mond Kaulitzplayer snauw ik hem toe."Kaulitzplayer?"Ja,jij bent de Kaulitzplayer,dat heeft Joyce me nog verteld,en ook dat jij het met Allison hebt gehad en haar na 3 dagen hebt gedumpt voor een ander meisje!"Aah,je hebt het over mijn broer,Tom"Oké,ik heb hem hier staan uitschelden,voor iets wat zijn broer is,goed bezig Hayley!!!

Reageer (2)

  • DarkSideXx

    Haha xD geweldig!! Gelukkig is het volgende hoofdstuk er al ^^ ik ga snel verder lezen

    1 decennium geleden
  • Saranghaee

    haha xD
    snel verder!! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen