Ondertussen waren de fans weggestuurd door de beveiliging. Nils stootte Daan de hele tijd aan en zei zachtjes: vraag dan!. Daan keek met zo'n gezicht van: hou je mond dicht. Owen kon geen genoeg van Amber krijgen. Rein zat in zijn gedachten te denken of het iets zal worden tussen Sammy en hem. Femke stond op en zei: willen jullie nog iets drinken? Niemand reageerde, want iedereen zat in gedachten behalve zij en Nils. Nils liep naar haar toe en zei: ik ga je wat laten zien, kom je mee? Femke zei natuurlijk ja. Nils had toevallig bij zijn kleding voor het concert een roos liggen, want die had hij van een mainiac gekregen. hij zei tegen Femke: Lieve Femke, ik ken je niet heel lang, maar je lijkt me super aardig. wil je met me? Femke stond te gillen. JAAA OMG JAAA zei ze terug. Daan kwam kijken wat er aan de hand was. Joelle hobbelde er gelijk achteraan, omdat ze zo dicht mogelijk bij Daan wou blijven. Wat is hier aan de hand? vroeg Daan. Ik heb Femke net verkering gevraagt. zei Nils stoer. Daan nam Joelle mee naar de gang. Daan zei heel zenuwachtig: Joelle ik vind je leuk, wil je please met me ookal ken ik je bijna niet? OMFG.!!! schreeuwde Joelle. ze viel flauw, naar achteren met haar hoofd op de punt van een stoel die daar in de weg stond. Joelle? zei Daan geschrokken. Iedereen kwam naar buiten. ze zagen Joelle liggen. Sammy, Amer en Femke gingen er gelijk naartoe. ze waren allemaal heel erg bezorgt. ze wisten niet wat ze moesten doen, maar Owen belde de beveiliging. Femke werd afgevoert naar het ziekenhuis en iedereen ging mee.

Reageer (1)

  • estherhkx

    OMG! Super leuk!! Snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen