Vanuit Ales:

Ik fiets en Lisa zit achterop. 'Yeahh ik hoef nii te fietsen' zegt Lisa en ze begin te bewegen. 'Lies stop stranks vallen we' zegt ik maar het is al te laat. we vallen in het gras en beginnen allebij te lachen, we kijken omhoog naar de sterren, want het was al s'avonds.'Gaat het schatje??' vraag ik aan Lisa.'Jaa, en met jou??' vraagt lisa.' Beetje heb last van mij pols, maar kom we gaan naar je huis om je spullen op te halen' zeg ik en ik til lisa op. als we weer op de fiets zitten, krijg ik meer last van mijn pols maar laat het nii merken.'Stop we zijn al bij mijn huis' zegt Lisa opeens en ik stop voor haar huis.k zie dat alles donker is.'Heb je een huissleutel??' vraag ik terwel Lisa naar de deur loopt.'Nee, maar ik weet waar de sleutel lich' en ze tilt een plant op.'Haha, wij hebbn onze sleutel ook onder een plant' zeg ik lachend. Lisa en ik lopen naar binnen en renne snel de trap op naar de kamer van Lisa. het is een roze kamer, met veel posters van mij.'Haha, je bent echt fan van mij' zeg ik, en ik zie dat lisa rood word, ik loop naar haar toe en geef haar een kus.Lisa doet haar kast deur open en past er een Knal roze koffer uit, ze pakt zowat al haar kleren en schoenen. 'Ales wil je helpen ik krijg me koffer niet dicht' zegt Lisa en we schieten in de lach. Als de koffer eindelijk dicht is, pakt Lisa nog een tas om wat spullen van haar kamer te pakken. k zie dat ze een foto boek pakt, haar spaarpot, sieranden, laptop en ipod.Maar dan horen we een broer open en dicht daan beneden."Shit me vader is thuis' zegt Lisa bang.'Kom we gaan vanuit het raam' zeg ik.'Neej, ik heb hoogte vrees' zegt lisa en ze word weer een beetje rood. We horen voetstappen de trap op komen......

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen