Part 4.
Vanuit Larissa:
"Oh, gelukkig. Ze word wakker." zegt de moeder van Larissa. "Mam? Wat is er gebeurt?" vraagt Larissa nog half slaperig. "Dat vertel ik je later wel." "Ze mag morgen weer naar huis, het was niet zo'n hele diepe snee. Larissa heeft rust nodig voor de rest van de dag." zegt de dokter. "Dat is goed nieuws." zegt de moeder van Larissa. "Nou dan ga ik maar weer is, tot morgen lieverd." Haar moeder geeft Larissa een kus op de wang. Als haar moeder de deur uit loopt gaat de dokter er vlak achterna ook weg, en Larissa valt weer in slaap.
Vanuit Lukas:
Lukas hoort hard gegil. Hij kijkt niet achterom, hij moet naar Larissa, nu meteen. Lukas fietst heel snel.
Eindelijk is hij bij het ziekenhuis aangekomen. Hij zet zijn fiets neer en loopt naar binnen. "Hallo Lukas, je kan helaas nu niet komen bij Larissa." zegt de moeder van Larissa die hij tegen komt. Lukas hoort het niet en loopt gewoon door. Als hij bij de kamer van Larissa aankomt gaat hij naar binnen. Daar ligt ze dan. Lukas gaat naast haar bed zitten. Hij pakt haar hand. "Lieve lieve Larissa, ik moet je wat zeggen, al hoor je het niet. Ik denk dat ik verliefd op je ben.." zegt Lukas. "Ben je verliefd op Larissa?" hoort Lukas achter zich. Hij draait zich om en laat Larissa's hand los. "Ehh.." bloost Lukas.
Sorry voor dit slechte hoofdstuk! Ik had even geen inspiratie.. Maar Part 5 word wel spannend!
PS; volg even op twitter @mainiacs_rules & @femke1056 & @xIrisminnesma
Reageer (1)
OMG wie staat daar ik wil het weten snel door!!
1 decennium geleden