Foto bij Undercover - 048

as I dance under the spotlight-
Listen to all the people screaming out more and more,
Cos I create the feeling that keep em coming back,
Yeah, I create the feeling that keep em coming back,
So captivating when I get it on the floor.

Know y'all bin patiently waiting, I know you need me, I can feel it,
I'm a beast, I'm an animal, I'm that monster in the mirror,
The headliner, finisher, I'm the closer, the winner.
That's when under pressure with seconds left I show up.

If you really want more, scream it out louder,
Get it on the floor, bring out the fire,
And light it up, take it up higher,
Gotta push it to the limit, give it more.

Get out both your hands, I'm in the zone, s'aite
But I'm in the area, if you more (and) more,
Cos I can't wait to feel it.
I go hard, can't stop,
But if I stop then just know that imma bring it back,
Never quittin' don't believe in that.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • mreader15

    lool ik wou precies hetzelfde gaan zeggen als HaZaLiLoNi xd
    snel verder?
    xo

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    OMG! Ik ging dromen dat ik op wintersport ging. En Harry was mijn beste vriend en toen gingen we samen. (Geen idee hoe ik daarop kwam). En toen gingen we met zo'n skilift omhoog en toen moesten we een huis in naar boven en toen waren we in mijn slaapkamer, daar stond een jongen die bij mij op de hoek woont en dat was de beste vriend van Harry en toen moesten we mijn raam uit om te kunnen skiën.
    Dat was echt facking vaag.
    Daarvoor had ik nog gedroomd dat ik met mijn zombie-slaapkop naar beneden kwam en toen zat Louis op de bank, gezellig met mijn moeder te praten. En ik ging op de grond zitten. (Ja, een mega bank waar Louis Tomlinson op zit en ik ga op de grond zitten) En toen ging mijn moeder weg en ik bleef zitten naar de tv kijken (die uit stond) en Louis helemaal negeren. En toen was het middag en we hadden nog steeds niets gezegd, terwijl ik op de grond zat zonder make-up, in mn pyjama en zonder bh (Echt ik zou als ik m zag zitten eerst gillend naar boven rennen en me aankleden en opmaken maar oké, blijkbaar niet dus) en we keken gezellig naar de tv - die nog steeds niet aanstond. En toen ging ik drinken halen, Louis nog steeds negerend. En na een paar uur vroeg ik pas of Louis ook wat wilde drinken, hij zei ja en toen ging ik helemaal opnoemen wat we allemaal hadden - de hele koelkast en een andere kast vol met verschillende soorten drinken. Zegt 'ie "Maakt niet uit, doe maar wat" -.-' Dat is dus echt een kut antwoord. Dus ik noem wat op en dat was goed en toen hadden we een fucking discussie over drinken.

    Dus als ik m'n bed uit kom en Louis Tomlinson zit op de bank, negeer ik 'm, ga ik op de grond zitten naar de tv kijken - die uitstaat - en daarna een discussie houden over drinken. Lekker onderwerp van een gesprek: "Welk drinken is lekker en gaan we drinken?"

    Dus uit een skilift pleuren waar een leuke skileraar bij zit is dan niet zo erg. Je hebt toch geen discussie over drinken gehad toch?


    En als je het wilde weten: Hij wilde fruitwater drinken nectarine en appel en kiwi smaak. Wat een combinatie xD

    Dus dat waren mijn dromen vannacht xD
    Hopelijk ben je wat opgevrolijkt door mijn dromen en kan je je blunder (waar ik je nu aan help herinneren) bij je leuke skileraar vergeten ;)

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Super leuk stukje.
    Ahaha, die gif ^^
    Snel verder...
    xxx

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • xeemmaa

    Awh wat is Tom een schatje <3
    En dan op skivakantie komen ze de jongens tegen, dan beseft ze dat ze niet zonder Louis kan en heeftvze schijt aan de papparazzi. Stiekem hoop ik dat ik zelf de jongens ooit tegenkom en dat we dan beste vriendjes worden, zuuuchht.
    Iedereen maakt blunders toch dus dat maakt helemaaaaal niets uit. Was die heel knap? Heb je een foto? Hopelijk snel weer een nieuw stukje <3
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen