Part 3.
Als de pauze is afgelopen wacht Lukas tot hij uit het lokaal kan komen. Hij heeft de hele tijd na zitten denken over Larissa, Charlotte en Demi.
De conciërge doet de deur open en Lukas rent meteen uit het lokaal. "Hey jij, wacht is even!" roept de conciërge nog. Lukas blijft rennen. Hij kijkt omzich heen. "Kut, waar is Larissa?" mompeld hij in zichzelf. Hij rent naar alle bosjes toe en ziet dan Larissa liggen. "Larissa, Larissa! Wakker worden. Ik ben er, het komt goed." fluisterd hij in haar oor. Ze wordt niet wakker. Lukas tilt haar op en brengt haar naar de conciërge. Snel bellen ze 112 en Lukas verteld het hele verhaal. Even later komt de ambulance, Larissa word meegenomen. "Mag ik mee?" vraagt Lukas. "Nee, bezoek haar maar vanmiddag." zei de man van de ambulance, en weg waren ze. Lukas loopt naar zijn klaslokaal en iedereen kijkt hem aan. "Waar is de leraar?" vraagt Lukas. "In je ass, homo." roept Bart. Lukas steekt zijn middelvinger omhoog en loopt de klas uit. Hij loopt door de gang toen hij Charlotte tegen kwam. "Hey schatje." zegt Charlotte. Ze probeert Lukas te zoenen maar Lukas duwt haar van hem af. "Rot op, hoe durf je dat allemaal te doen met Larissa?" Charlotte stotterd. "Nou, euhm, wat bedoel je?" Lukas slaat haar. Heeft ze verdient. Hij loopt naar buiten en pakt zijn fiets. Urgh, hij haat Charlotte, en die Demi al helemaal. "LUUKIE, wacht nou!" Lukas kijkt om. Charlotte is hem achterna gefietst. "Luukje, het spijt me." Lukas begint sneller te fietsen tot hij opeens een doffe klap hoort..
Er zijn nog geen reacties.