Part 2.
Larissa's ogen voelen zwaar. "Waar ben ik?" zegt ze zacht. "Shitt, ze is wakker! Hoer, wat heb je nou gedaan!" zegt Demi tegen Charlotte. "Jezus, doe normaal, kom we slepen haar de bosjes in." Larissa voelt dat ze opgetilt word. De bel is allang gegaan. Waar is Lukas? Waar ben ik? Wat heb ik gedaan? Larissa komt hard op de grond. "Waarom laat je haar vallen? Kom op, in de bosjes met dit kind." roept Demi. Even later word Larissa weer opgepakt en in de bosjes gegooid.
vanuit Lukas:
"Hey Bart!" Roept Lukas. Bart draait zich om. "Ey man, wat is er?" "Uhm, nou niks hoor haha. Ik wou even vragen of je vanmiddag wou chillen?" Bart kijkt Lukas raar aan. "En gaat je vriendin ook mee? Die Larissa?" "Nee hoezo?" vraagt Lukas. "Nou, niemand mag d'r, en ik ga niet met jou chillen. Krijg ik straks nog slechte reputatie. Later." Bart liep weg. "Lukas de Koning." hoort Lukas achter zich. Daar staat de conciërge. "Kom is even mee." Lukas loopt achter de conciërge aan. Ze lopen een leeg klas lokaal in. "Wat moet ik hier doen? Ik heb met een vriendin buiten afgesproken." De conciërge wijst een tafel aan. "Ga daar maar even zitten. Dit duurt lang. "Je ouders hebben net gebeld, ze zeiden dat ik een gesprek met je moest hebben." Lukas lacht. "Waarover?" "Dit is niet grappig Lukas, waarom zit jij aan de drugs en rook jij?" "WAT? IK AAN DE DRUGS EN ROKEN? Doe serieus even normaal." Hoe kunnen ze dit van hem denken. "Wacht, Mirthe? Mijn zus zit daaraan, ik niet! Maar Mirthe!" De conciërge loopt naar de deur. "Lukas, hier heb ik dus geen zin in. Je blijft hier maar de hele pauze om na te denken over je fouten." De conciërge loopt de deur uit en doet de deur opslot. Lukas staat op en loopt naar het raam. Daar ziet hij Charlotte bij Larissa staan. Wat doen ze daar? "LARISSA!" roept hij, maar ze hoort het niet. Charlotte loopt weg en Lukas ziet Larissa in elkaar vallen. "LARISSA?!" roept hij nog een keer hard, maar ze hoort het echt niet..
Er zijn nog geen reacties.