Foto bij hoofdstuk 4: Maja

Hi

Sorry voor het korte hoofdstuk ik heb deze week 3 proefwerken :(
Dus pleas neem abbo en reageer het maakt me zo blij

xxx Cheekylove

PS de foto hierboven is van Maja

Niall's POV

Hij zoende haar! Hij zoende haar gewoon! Ze deinsde wel terug maar toch ze vindt hem leuk, ik zie het. Ik had gelijk, Harry krijgt alle meisjes en ik geen. Plotseling hoorde ik iemand Raya's naam roepen vanachter de deur en Raya liep naar de deur toe.
"Maja!" Schreeuwde Raya.
Wie is Maja? Raya kwam binnen en achter haar dook er een meisje op, ze was nog mooier dan Raya, vondt ik. Harry en de andere jongens keken niet eens naar haar op want Raya liep nog steeds rond zonder shirt.
" Jongens dit is Maja, mijn beste vriendin. Wij wonen samen in dit huis."
" Hey boys" zei ze terwijl ze met haar lichtbruine lokken zwaaide.
"Hey" zeiden we.
"Oke Raya, ga je nu eindelijk eens vertellen waarom er 5 knappe jongens in ons huis zitten en jij in je bh loopt? " Vroeg ze aan Raya maar toen ze 5 knappe jongens zei knipoogte ze naar mij.
"Ehm, dit is Louis,mijn oude beste vriend en dit zijn zijn vrienden. We waren truth or dare aan het spelen en zayn hier bedacht dat ik een kledingstuk moest uittrekken dus het was dit of rondlopen in mijn bijpassende onderbroekje, als je begrijpt wat ik bedoel" antwoordde Raya. Maja dacht even na en barste toen in lachen uit. Ik vraag me af hoe het bijpassende onderbroekje eruit ziet.

Raya's POV

Ik hoorde Maja nog steeds lachen toen ik naar de keuken liep om wat cola te pakken.
"Hey" zei iemand die in de deuropening stond. Ik draaide me met een schok om en zuchte, het was Harry maar.
"Laat me raden het bijpassende onderbroekje is een string" zei Harry met een flirterige stem.
"Ehm," stamelde ik " ja dus no way dat jij dat krijgt te zien.
"O nee" zei Harry terwijl hij dichterbij kwam.
Hij gaat me zoenen! Hij gaat me zoenen! Hij gaat me zoenen,gaat me zoenen, gaat me zoenen! Help!!!!!!!!!!
"Nee" zei ik terwijl ik tegen zijn schouder stootte toen ik wegliep. Ik zag hem verbaast achter me staan. Net goed.

Reageer (3)

  • Peperoni

    Awh! Cute! Abo.

    1 decennium geleden
  • LokiofAsgard

    Je schrijft goed en leuk en ik wil meer lezen xD
    Neem je tijd hoor Succes met je proefwerken :)

    1 decennium geleden
  • luvPayne

    Zoals altijd leuk geschreven :)
    ik snap helemaal dat je bijna geen tijd hebt om te schrijven, bij mij is het net hetzelfde :(

    ik verheug me al op het volgende stukje :D

    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen