Battle 5.8
Eerst vond ik dit echt een super vervelend liedje, maar na het een paar keer gehoord te hebben op de radio, is ie toch wel mooi.
Langzaam stap ik naar binnen. De mensen staren me aan. Ik weet gewoon dat ze alles gezien hebben. Hoe ik Caroline in elkaar sloeg. Ze zullen me waarschijnlijk nu beoordelen. Ik probeer niet naar de starende mensen te kijken en loop naar de bar. George zet een grote mok met hazelnoot chocolademelk voor me neer. 'Van het huis. Drink op, zo wordt je wat warmer.' Ik knik dankbaar en schep met een klein lepeltje de slagroom eruit. Ik neem me voor om niet naar het tv-scherm te kijken, sinds de battles erop staan. En toch kan ik het niet laten. Ik gluur ernaar. Michael's band is net geweest. Ze ontvangen het applaus. Nu zou Bitter Sweet Revenge op moeten komen. Maar ze zijn een lid kwijt. En die zit zich nu ellendig te voelen in de Starbucks.
Leuke vriend ben ik. Ik laat ze daar gewoon achter. Maar teruggaan kan ik nu niet. Ik kan niet gewoon teruglopen en zeggen; 'heey Caroline, ja sorry dat ik je sloeg, maarja, je verdiende het wel. Laten we het allemaal maar vergeten en dan gaan mijn band en ik even iedereen verslaan.'
Nee, daar uberhaupt heen lopen is al onmogelijk voor me.
Ik zie hoe Jake, gevolgd door Bobsle en Lisanne, het podium op komt. Hun plan is veranderd. Want er staat geen drumstel, er zijn geen gitaren. Er staat een piano en er is een viool. En Jake staat bij de microfoon.
'Hallo,' begint hij. Hij wil serieus een speech houden. 'Zoals iedereen kan zien, missen we Demi. Ik hoop dat iedereen haar kan vergeven, want wij hebben dan al gedaan. We kennen haar goed. En dus weten we dat ze zit nooit zou hebben gedaan als er geen reden toe was. Helaas was er deze keer wel een reden. Iedereen weet dat Harry vreemd ging met Caroline, en als je dat nog niet wist, dan weet je het nu. Hoewel Demi het niet graag toegeeft, was ze hierdoor erg gebroken, maar ze laat niets merken. Want Demi is sterk. Maar sinds het begin van de battles zit Caroline Demi dwars met allemaal gemene spelletjes. Zoals het bespelen van Demi's band. Caroline weet dat Demi om haar band geeft, dus daarom gebruikt ze ons. Persoonlijk heb ik niets tegen Caroline, wij allemaal niet, ook Demi. Caroline zal vast wel een geweldige meid zijn, als ze ons niet zo dwars zat. We kennen Demi goed. En dus weten we dat ze nu ergens zit, waarschijnlijk naar ons aan het kijken. Dus hebben we snel een switch van lied gemaakt. Dit is een lied, speciaal voor Demi. En ik hoop dat iedereen, alle fans en alle mensen die kijken of ook maar van ons hebben gehoord, zich in dit lied kunnen vinden. Bedankt.'
Een zachte melodie begint. George zet de tv harder en de volle zachte stem van Jake vult de starbucks.
Honest where I start from
I try and impart my wisdom
A combination, of truth and fear
That's the way it's always been
My father and his before him
At times we hurt the ones we love so dear
I'll be with you, I'll be waiting for you
On the other side, on the other side
And the winds that blow they'll guide you home
Get you through the night, get you through the night
It will all be right
My job to control you
Darling though I barely know you
Hoping you'll grow tired and start giving in
Spare the holy water, pour it on my only daughter
Maybe there's a shot, she'll begin again
I'll be with you, I'll be waiting for you
On the other side, on the other side
And the winds that blow they'll guide you home
Get you through the night, get you through the night
It will all be right
So wrong, and I'm here to make it right
For what it's worth
And I'm sorry, yes I'm sorry
If you never felt the love, the love,
The love that you deserve
I'll be with you, I'll be waiting for you
On the other side, on the other side
And the winds that blow they'll guide you home
Get you through the night, get you through the night
It will all be right, it will all be right.
Tranen rollen over mijn wangen, beseffend wat ik heb gedaan. Het feit dat ik haar zoiets heb aangedaan. Het is vreselijk.
Reageer (1)
Wauw<3
1 decennium geledenX