Zenuwachtig loop stap ik uit de auto maar zodra ik de andere meiden zie ontsnap ik een beetje. Hey, ik ben Seda zeg ik. Ik krijg gelijk vier handen terug. Hoi ik ben Raisa zegt een meisje. Het volgende meisje heet Sharon en het andere Guusje. Vinden jullie het ook zo spannend vraagt Sharon. Ik antwoord; Ja, zeker weten ! wie vind je het leukst ? Nils antwoord Raisa gelijk ! We moeten allemaal lachen om haar snelle reactie. Ik vind Rein het leukste zeg ik. Jullie hebben een beetje dezelfde lengte antwoord Guusje lachend. We lopen naar binnen terwijl ik vraag aan Sharon en Guusje wie hun ht knapst vinden. Sharon antwoord Daan. en Guusje vindt Owen het leukste. Ik maak een sprongetje. daaar daar zitten ze ! stamel ik. Daan zegt Eey, Rein is dat niet je chick van twitter terwijl hij mij aanwijst. Ik voel dat ik rood wordt en bij Rein is dat niet anders. Daan staat op en wandelt direct op Sharon af, heey, wie ben je? vraagt hij. Sharon verteld rustig hoe ze heet. We gaan snel in de makeup en dan is het tijd voor het eerste draaimoment van de dag. Nog snel pak ik me telefoon en tweet ik. Yeaah, MIB opnemen. net de single gehoord geweldig ! We gonna have fun xx Ik zie dat Sharon ook heeft getweet met een foto van haar en Daan. With lovely Daan <3 Dit worden top dagen, kusje. We komen bij de opnameleider en nemen even "het script" door. 1x oefenen roept de opnameleider. Het is de bedoeling dat wij buiten lopen met de jongens achter ons aan. Moet lukken toch zegt Sharon zelfverzekerd. We moeten ons concentreren,maar wie kan zich nou concentreren als MainStreet op nog geen meter afstand staat.

Reageer (3)

  • Elevens_Eggos

    Leuk!! abo erbij!!

    1 decennium geleden
  • Guuwsss

    Leukk!

    1 decennium geleden
  • x_Raisa_x

    Super leuk snel doorxx neem gelijk ABO

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen