Part 1.
"LUUUKAS!" roept Larissa door de gang van school. Lukas draait om. "LARISSIE!" roept hij hard. Larissa rent naar hem toe en geeft hem een knuffel. Het voelt altijd zo goed een knuffel van hem. Ze laten elkaar los. "Nog een weekje, en dan weer vakantie." zegt Lukas geruststellend. Hij weet dat Larissa school haat omdat ze gepest word. "Ik ga je wel missen hoor Luuk!" glimlacht ze. De bel gaat. Samen lopen ze naar de klas. "Gadver Engels." mompeld Larissa. Achter zich hoort ze Demi "Gadver Engels." zegt Demi op een kinderachtig toontje. Larissa draait zich om. "Bitch! Hou nou eens op! Zo praat ik helemaal niet!" Demi lacht gemeen en Charlotte doet met haar mee. "Kom Luuk." zegt Larissa en ze pakt Lukas hand en trekt hem mee naar een tafel. Charlotte werpt een woedende blik naar haar toe. Als de lerares binnen komt gaat iedereen op een plaats zitten. "Goodmorning everybody!" zegt de lerares vrolijk.
Als de les is afgelopen is het pauze. Lukas en Larissa lopen naar de kluisjes. Larissa wisselt van boeken om. "Oke! We kunnen." zegt ze. "Kunnen wat?" lacht Lukas. "Nouu, naar de kantine, kelder naar buiten ofso?" Lukas knikt. "Ja, ga maar alvast naar buiten, bij de appelboom, haha. Ik moet nog even naar Bart." Larissa knikt en loopt naar de appelboom toe. Ze gaat op het bankje zitten. Even later komen Demi en Charlotte naast haar zitten. Ze kijken omzich heen en Demi legt snel een scherp mes op Larissa haar keel. Ze voelt iets scherps steken. "Stop! Nee doe het niet!" zegt Larissa voorzichtig. "Luister," zegt Demi in Larissa haar oor "Als je nu niet oprot bij je vriend Lukas en je vriendjes van mainstreet, daan ga je helemaal kapot ja?!" "Ja.." Demi haalt het mes weg en staat op. Ze kijkt boos naar Larissa en geeft nog een harde stomp in haar maag. Dan loopt ze snel weg. "je gaat godverdomme weg bij Lukas, hij is van mij! En van niemand anders." fluisterd Charlotte. Ze pakt haar zakmes en steekt het in Larissa's arm. Larissa voelt de pijn. "Auw. Stop, hou op!" roept Larissa. Charlotte loopt weg. En alles word voor Larissa zwart..
Er zijn nog geen reacties.