Foto bij If I Still Had You.. ~ Louis Tomlinson [H68]

Sorry peepz, had vanmiddag willen schrijven maar kwam er niet van! ;c
Misschien dat ik heel laat nog wat schrijf, want heb zo een feestje. Anders morgen ^^ x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (27)

  • shanXhoran

    oke dit word waarschijnlijk een lange zeur reactie, maar ik moet echt even mijn verhaal kwijt. aangezien ik homealone ben en mezelf weer eens diep in de nesten heb gewerkt. daar ben ik best goed in maar ik voel me nu echt kut en ik heb geen idee waarom. maar kijk : een vriendin van mij gaat dus bij de jumbo werken, en een meisje uit mijn klas (die wij allemaal niet mogen) ging dus helemaal lullig tegen haar doen, en ging iedereen tegen haar op zetten. dus ik zei dat ze normaal moest doen, oke ik heb der ook hoer genoemt, maar ik was gewoon ECHT boos, want ik ben in de 1e ook gepest, nu zit ik in de 3e maar nogsteeds heb ik zegmaar de 'gevolgen' er van. dus ik was echt heel boos op der. dus zei gaat helemaal kut tegen me doen, en haalt gelijk der vriendje er bij. hij is Nederlands kampioen karate, jeej, dat heb ik weer. maar een andere vriendin nam het dus ook voor ons op. maar nu hebben we dus een soort van ruzie ofzoiets? maar ik heb allang sorry gezegd, maar ze accepteert het niet? ik snap niet waarom ik me er zo beroert over voel, maar ik houd gewoon echt niet van ruzie, zelfs niet met het mens uit mijn klas die ik absoluut niet mag. het probleem is dat ik ALTIJD mijn woordje klaar heb liggen, en meestal komt het er erg bot uit, ook al bedoel ik het dan niet zo. ze is best arm, en een vriendin van mij heeft daar best veel lullige opmerkingen over gemaakt net, dat was nou ook weer niet mijn bedoeling, maar nu is dus zij, en der 'oh zo geweldige' vriendje, SUPER boos op ons. en hebben wij waarschijnlijk, maandag, als de vakantie weer voorbij is, enorme problemen. we weten wel dat de hele klas zo een beetje achter ons zal staan, want bijna niemand mag haar.

    sorry voor deze onzinnige reactie, maar ik moest het gewoon even bij iemand kwijt, en het heeft echt geholpen, ik heb besloten om het tegen jou te zeggen omdat ik me gewoon zo tot je aangetrokken voel op een of andere manier, nu klink ik vast als een creep, maar je verhaal laat me zo met je meeleven op een of andere manier. wauw, ik kom echt over als een hopeloos iemand sorry daar voor haahah, maar ik moest het echt even kwijt. xxxxx

    1 decennium geleden
  • Puellae

    Isn't he lovely, isn't he wunderful
    NO MOEWAHHAHAHAHA
    No joke ;D
    maar beetje te zelfverzekerd misschien :p
    hoewel jem dat soms best leuk is bij een jongen (a)
    x

    1 decennium geleden
  • CliffordKitten

    Jeahy weg met Eve! :)

    1 decennium geleden
  • babeybeau

    Zo sweet <333
    Snelverder !
    xoxo

    1 decennium geleden
  • XLouisLoverX

    YAAAAAHHHHH GEEN INCEST YEEEY TEAM BOOBEAR x
    PS i freaking love youre story xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen