vanuit rein
ik en soraya liggen in het gras we kijken naar de wolken hand in hand , we kijken naar vormen in de wolken ''kijk een olifant ,, zeg ik en ik kijk naar soraya ze moet lachen ''het lijkt er niet eens op en is eerder een poesje ,, samen lachen we we zien de vreemdste dingen in de wolken .
dan opeens hangt me zus boven ons ''daar zijn jullie we gaan eten hoor ,, dan staan we lachend op hand in hand lopen we achter chrisje aan dan komen we bij onze tent aan onze ouder en de vriendinnen van soraya zijn er al ze kijken naar ons gezellig gaan we met zn allen eten chrisje heeft lol met mij en soraya en der vriendinnen .
het is echt gezellig we gaan morgen met zn allen naar het strand ook onze ouders gaan mee .
we vervelen ons na het eten dus gaan we naar de tent van soraya enzo .
we zijn met ze allen een spelletje aan het doen rond half 9 uur vervelen we ons en kijken in het progamma boekje of er in het park nog wat leuks is te doen en al snel zien we dat er om half 10 een disco is we vertellen onze ouders dat we naar de disco gaan iedereen kleed zich om de meiden trekken hun nieuwe jurkjes aan we hebben afgesproken bij het grasveld te verzamelen om kwart over 9 de meiden moesten hun make- up nog doen dan hebben ze nog 3 kwartier dat vind ik zat .

vanuit soraya
de meiden en ik gaan onze nieuwe jurkjes aan doen ik heb een neon roze jurkje aan met een zwarte panty manon gaat me haar krullen en isa doet me make-up als ik klaar ben na een kwartier kijk ik naar de meiden ze knikken tevreden en ik kijk in de spiegel ik ik voel aan me haren ''wauw ,, zeg ik tegen ze dan is iedereen klaar samen lopen we naar de afgesproken plek rein kijkt naar me en loopt naar me toe ''je ziet er mooit uit ,, zegt hij dan lopen we naar de disco rein pakt me hand vast en fluistert in me oor ''we gaan wel samen dansen hoor ,, ''dat ga ik zeker doen met jou ,, fluister ik terug dan lopen we naar binnen we krijgen we een bandje om de muziek staat heel hard zo dansen we een half uur rein gaat even naar zijn vriend die die zag ik ging naar floor en isa die stonden met 3 jongens te praten manon was bij rein kiki en chrisje die ene jongen begon te flirten dat boeide me niet echt want ik trok me er niets van aan ik was meer met floor en isa bezig maar opeen komt die jongen dicht bij me staan ik vindt het heel ongemakkelijk na 5 minuten pakt de jongen me zomaar vast en gaat aan me zitten ik zie dat rein snel aan komt lopen ik ben bang doods bang ik had hier nooit moeten staan rein loopt naar de jongen en geeft hem een klap in zijn gezicht ''blijf met je poten van me vriendin af ,, schreuuwt hij tegen de jongen de jongen kijkt boos naar rein en slaat hem toen gaf rein nog een klap en de jongen viel achterover ik liep op rein af en gaf hem een knuffel ik moet huilen en fluister in zijn oor ''ik ben bang ,, rein houd me stevig vast ''dat hoeft niet ik ben bij je ,, de jongen wordt vastgepakt door een bewaker en de andere bewaker neemt ons mee we moeten in een kamertje zitten ''waarom heb je geslagen ,, vraagt de bewaker aan rein , rein kijkt me aan er rolt een traan over me wang rein zegt boos ''die gast gaat met zn poten op plekken zitten bij me vriendin en jaah dan wordt ik boos om ja hij moet gewoon met ze poten van haar afblijven .,, de bewaker wordt geroepen door een man op de gang na 3 minuten komt de man terug ''de jongen beweert dat ze zelf met hem aan het flirten was en dat zei het wou ,, zegt hij tegen mij en rein ik wordt boos ''alsof ik zoiets zou willen je ziet zelf toch ook dat ik 14 ben zoiets wil ik ook echt he ,, de bewaker kijkt naar mij ''okee nee dat snap ik maar vertel ff hoe het is gegaan ,, ''nou .. mijn vriendinnen stonden met die jongens te praten dus ik liep naar ze toe en rein ging naar zijn zus en me andere 2 vriendinnen dus ging ik naar isa en floor en die jongen liep wat tegen me te flirten alleen ik negeerde hem en toen ging hij opeens aan me zitten ,, er rollen weer tranen over me gezicht de bewaker kijkt me aan ''kan je ook vertellen welke plekken ?,, ik kijk hem aan en naar rein rein knikt naar me ''h hij zat aan me p prive gedeeltes ,, moppel ik een beetje we mogen gaan van de bewaker rein houd me stevig vast me mascara zit over me hele gezicht de jongen komt uit een andere kamer met een bewaker hij kijkt boos naar me ik zie dat rein het liefst op hem af wilt rennen en hem in elkaar slaat maar hij beheerst zich.
in de gang moet ik huilen rein pakt me vast en drukt me stevig tegen zich aan ''ik was bang doodsbang ,, rein kijkt naar me ''het is over hij is weg hij kan je niks meer doen je bent nu bij mij als ik m zo nog een keer zie dan kan ik me niet meer beheersen ,,
de meiden komen aanlopen ''soraya gaat het ,, vraagt chrisje ze geeft me een knuffel ''stomme jongen ik kan hem wel slaan ,, zegt ze boos
''als rein het niet had gezien was hij nog verder gegaan ,, zeg ik zacht .
ik pak rein vast ''dankje ,, fluister ik zacht tegen hem samen gaan we terug naar onze ouders mijn moeder ziet mijn betraande gezicht ''schatje wat is er ,, rein verteld het aan mijn moeder als ik het rolt er weer een traan over me gezicht rein veegt hem weg ''mama ?,, vraag ik dan me moeder kijk ''mogen rein en chrisje bij mij en de meiden in de tent slapen ?,, me moeder kijkt naar de ouders van rein en chrisje die knikken jaah ''het mag hoor schatje ,, zegt me moeder met zn allen lopen we naar onze tent van de meiden moeten rein en ik op een bed ik ga dicht tegen rein aanliggen en val in slaap .

vanuit rein
ik lig samen met soraya op het opblaas bed ze is in slaap gevallen ik en de meiden praten nog wat na een half uur slaapt iedereen .
stomme klootzak denk ik nog en val in slaap

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen