Foto bij Know 59

Ik moet van het weekend echt tijd maken om hier weer 7 stukjes voor te schrijven......

'Ik vroeg wat ze aan het doen waren maar ze reageerden niet. Toen heb ik me er maar tussen door gewurmd en zag dat het Harry was die ze in elkaar aan het slaan waren. Omdat ik voor Harry stond gingen ze mij maar in elkaar slaan' vertel ik naar waarheid. Ik twijfel even maar vertel dan toch maar de waarheid. 'Toen ben ik terug gaan schoppen om mezelf te beschermen. Uiteindelijk bleven er twee over en toen kwam Zayn aanlopen. Hij vroeg waarom ik zijn vrienden in elkaar sloeg en toen vroeg ik waarom hij mijn vriend in elkaar sloeg zonder reden. Toen zei hij dat hij wel degelijk een reden had' hier stop ik even en ik kijk naar Harry. Hij merkt dat ik naar hem kijk en lijkt ook door te hebben wat ik wil. Bijna onmerkbaar knikt hij en dus vertel ik het. 'Hij zei dat hij hem in elkaar sloeg omdat hij homo is' zeg ik zachtjes. Ik zie alweer een traan over Harry zijn wang lopen maar hij veegt hem snel weg. Meneer Axel denkt even na. 'Het was niet goed dat je begon terug te vechten' zegt hij streng en hij kijkt mij aan. 'Maar....'

Reageer (2)

  • HaZaLiLoNi

    Self Defense!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    KOM OP ZEG!!!!!!!!!!!!! dus je moet je lekker in elkaar laten rammen for ABSOLUTELY NO REASON????
    Ik haat die gast echt.......
    Maar ik hou van je story!!!!!!!!!!!!!!!(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen