"Waar kijk je naar?" vraagt Leontine. "Oh, heb ik je niet verteld over Daan?" Leontine schud. "Welke Daan bedoel je?" vraagt ze. "Daan Zwierink, van mainsreet!" Leontine zou Sophie nu vast gaan haten omdat ze mainiac is. "OMG?! BEN JIJ EEN MAINIAC?!" gilt Leontine. Alle mensen in de kantine kijken Leontine en Sophie raar aan. Ook Daan kijkt om, snel pakt hij zijn rugzak en loopt snel de kantine uit. Waarom loopt hij nou weg? Sophie draait zich weer naar Leontine toe. "Ja.. Ik ben een mainiac." zegt ze zacht. "Ik ook!" roept Leontine blij. Sophie begint te vertellen over de ontmoeten met Daan vanmorgen. Als ze eenmaal zijn uitgepraat over Daan gaat de bel. Ze pakken hun tassen en lopen naar het lokaal. "Maar hoe vet, je hebt gewoon met Daan gefietst, de Daan!" roept Leontine. Sophie lacht. "Ja, maar waarom liep Daan dan weg?" Leontine haalt haar schouders op. Ze gaan zitten op de plek en dan komt mevrouw van Zwaag weer naar binnen. "Oh, heb je dat weer." zucht Sophie. Mevrouw van de Zwaag kijkt haar boos aan. "WAT? Genoeg! Sophie eruit en ga je melden! NU!" "Maar.." "Nee Sophie, ERUIT!" Sophie zucht en gooit haar tas over de schouder. Ze loopt het lokaal uit en gooit de deur dicht. Ze rent naar de kapstok, weg hier. Wat een rot school. Ze rent zo hard dat ze tegen iemand aan botst..


Sorry, het is nog een beetje saai, maar het word leuker!
Please volg ons op twitter @mainiacs_rules
HOE MEER VOLGERS HOE MEER HOOFDSTUKKEN!

Reageer (1)

  • indytjuhhh

    Ik zal je wel even volgen als ik je nog niet volg

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen