After the concert.
het concert was klaar. iedereen moest weg, maar Daphne, Chanel, Naomi en Juanita gingen zich verstoppen om te proberen een ontmoeting met MainStreet te krijgen.#YOLO. de andere vier meiden die het podium op warenn gesleept waren helemaal hyper. ze zaten in de kleedkamer van MainStreet. Owen straalde naar Amber net alsof het een droom was ofso. Sammy was nog steeds doorgedraaid van het moment dat Rein haar vastpakte. Toen opeens liepen Daan en NIls ff weg. Nils zei tegen Daan, ik ben verliefd. Ik ben verliefd op Femke. waarop Daan antwoordde: te gek! vraag haar, we kunnen niet voor lul staan want we zijn beroemd en blijven MainStreet. ik ben verliefd op Joelle. zei Daan er snel achteraan. als jij Joelle vraagt, vraag ik Femke. zei NIls. we kijken wel hoe het loopt. zei Daan. en ze liepen terug naar de groep. Rein was inmiddels aan het staren naar Sammy. owen duwde Rein om. Rein kon wel tegen owen zijn grapjes.
de meiden die zich verstopt hadden, waren zich rot aan het zoeken naar de kleedkamer van MainStreet. ze klopte bij iedere deur. toen kwamen ze bij een deur waar ze ook op klopte. Owen deed open. OMGG OMGG OMGG!!!!!! riepen Juanita, Naomi, Chanel en Daphne. wie zijn jullie? vroeg Owen. jullie biggest fans! zei Chanel. oke, voor deze ene keer mogen jullie binnen komen omdat er geen andere mainiacs meer zijn. ze dronken met zn alle wat. de beloftes van Amber, Joelle, Sammy en Femke waren verbroken. ze hadden geen van alle iemand gelikt, gezoend en ook geen salsa gedanst.
Reageer (1)
Super leukx
1 decennium geleden