Foto bij 008 - Wake Me Up

Toen we aankwamen bij hun appartement stond er een grote groep meisjes bij het hek . We konden niet door het hek heen want dan zouden de meisjes hun achterna gaan . Dus besloten we dat we achter om zouden gaan . We reden een heel stuk om en kwamen toen bij een grote poort waar we door heen gingen . We moesten nog een pad oprijden wat wel een kilometer lang was ofzo . Toen stopte Louis te auto en stapte uit , deed onze deuren open en we stapte allemaal uit . ‘’ omg wauw ‘’ zei ik met mijn mond wijd open . ‘’ whats wrong ? ‘’ vroeg Harry lachend . ‘’ It’s so huge , and beautiful ! I’m speecheless ‘’ antwoordde ik . De jongens beginnen te lachen . De jongens lopen verder , Harry en Liam hebben onze koffers gepakt . Opeens voel ik twee armen in mijn knie holtes en voor dat ik het weet hang ik over Niall’s schouders . Ik bengin te schreeuwen en te lachen . Ik zie Megan achter mij lopen samen met Zayn en Louis , die ook helemaal in een deuk liggen . Megan word ook opeens opgetild door Zayn , haar benen aan de ene kant en haar hoofd aan de andere kant . Als we binnen zijn gooit Naill me op de bank en gaat boven op me zitten en begint me te kietelen . Ik lig helemaal in een deuk en de tranen lopen over mijn wangen van het lachen ! ‘’ stop it , stop it hahah ‘’ zeg ik . Ik kom amper uit mijn woorden . Dan stopt Niall met kietelen en zegt ‘’ c’mon , I’ll show you your room ‘’ Megan en ik lopen met Niall mee en Zayn loopt achter ons aan . Als Niall de kamerdeur open doet , valt mijn mond open . Ik kreeg er geen woord uit . Het was zo mooi . Megan en ik lopen rustig naar binnen . ‘’ well , this is the room ‘’ zegt Niall tegen ons . ‘’ uhmm thanks ‘’ zegt Megan zacht . Niall doet de deur weer dicht en loopt naar beneden . Als we zeker weten dat er niemand meer boven is beginnen Megan en ik heel hard te gillen en te springen . We rennen tegelijk naar het bed en ploffen dan neer . ‘’ omg dit kan echt niet , we dromen dit ! ‘’ zegt Megan . ‘’ alsjeblieft als ik droom maak me dan nu wakker ‘’ ik knijp mijn ogen dicht en als ik ze open besef ik dat het geen droom is . ‘’ AAAAAAAAAAAHHH DIT IS ZO GAAF ! ‘’ schreeuwt Megan opeens . ‘’Alsjeblieft laat dit nooit meer over gaan ‘’ zegt Megan . ‘’ Niall is zo lief voor me ‘’ zeg ik blozend tegen Megan . ‘’ oehlala girl ‘’ zegt Megan terug . ‘’ ik moet toegeven dat Zayn echt een cutie is ‘’ zegt Megan nu ook blozend . We schieten allebei in de lach en komen niet meer bij . Als we even later zijn bijgekomen , pakken we onze koffers uit .
Als we klaar zijn met de koffers komt Harry onze kamer binnen lopen en verteld ons dat het eten klaar is . We lopen met Harry mee en het eten staat al op tafel . Als we klaar zijn met eten ruimen we met zijn allen af en stelt Liam voor om een film te gaan kijken . Iedereen heeft daar wel zin in en we gaan dus een film kijken . ‘’ wich film ? ‘’ vraagt Zayn . ‘’ TOY STORY , TOY STORY ‘’ roept Liam door de kamer heen . We beginnen te lachen en gaan uit eindelijk Friends with benefit kijken . Niall komt naast mij op de grond zitten . Megan en Zayn zitten samen op de bank en Liam en Louis zitten op de ander bank . Harry gaat op de zitzak naast de bank zitten . Als de film begint slaat Niall een arm om me heen en ik leg mijn hoofd tegen zijn borst aan . Halverwege viel ik in slaap . Ik werd opeens gewekt door Megan en ik zag dat het ochtend was en dat ik in mijn kamer lag .

Niall *POV

‘’Finally we are home ‘’ zegt Louise . We rijden het pad op en stappen uit . Ik zie Megan en Noëlla verbaasd naar het huis kijken . ‘’ whats wrong ? ‘’ vraagt Harry aan de meiden . ‘’ It’s so huge , and beautiful ! I’m speecheless ‘’ antwoord Noëlla . Ze is zo mooi , haar mooie lange bruine haren en haar glimmende blauwe ogen , ik kan mijn ogen niet van haar afhouden . Ik kan maar niet stoppen met denken aan haar . Harry en Liam pakken de koffers en lopen alvast naar binnen . Ik besluip Noëlla en pak haar bij haar benen vast en gooi haar over mijn schouder . Ze begint te schreeuwen en te lachen . ‘’ wauw haar lach , zo mooi en lief ‘’ denk ik in mezelf . Opeens hoor ik achter mij ook geschreeuw en gelach , ik kijk om en zie dat Zayn Megan ook heeft opgetild . We lopen lachend naar binnen en ik gooi Noëlla op de bank en ga boven op haar zitten , ik begin haar te kietelen en zie dat de tranen van het lachen over Noëlla’s gezicht stromen . ‘’ stop it , stop it hahah ‘’ zegt Noëlla . Ik stop met kietelen en help haar overeind . ’’ C’mon i’ll show you your room ‘’ zeg ik tegen Noëlla en Megan . Ik loop naar boven en Megan , Noëlla en Zayn komen mij achterna . Ik open de deur van hun kamer en zeg ‘’ well this is the room ‘’ Als ik zie hoe Megan en Noëlla kijken begin ik te lachen en loop de kamer uit . Ik loop weer naar beneden met Zayn en hoor dan opeens geschreeuw van boven . Zayn en ik beginnen te lachen en lopen dan weer verder . Liam staat in de keuken te koken , en Harry en Louis zitten op de bank tv te kijken . Ik ga met de laptop op de andere bank zitten en Zayn komt naast me zitten . ‘’ Wauw Megan .. ‘’ zegt Zayn . Ik zie hem blozen en begin te lachen . ‘’ she is so beautiful ‘’ ‘’ haha yes i know ‘’ zeg ik terug . ‘’ I think that i’m in Love with Noëlla ‘’ zeg ik tegen Zayn terwijl ik voel dat ik helemaal rood word . ‘’ aawh boys do you heard that , or little boy is in Love ‘’ zegt Zayn met een plagerig lachje . Alle jongens beginnen te lachen . Liam komt de kamer binnen lopen en vraagt of iemand Megan en Noëlla willen roepen voor het eten . Harry staat op en zegt ‘’ i’m on my way ‘’ en hij loopt naar boven . ‘’ i’ts just … i feel … just .. I’m ‘’ Opeens komt Noëlla de kamer in lopen samen met Megan . ‘’ never mind ‘’ zeg ik tegen Zayn . Zayn staat op en hij geeft me een schouder klopje . Ik sta ook op en loop naar de keuken en ga naast Zayn zitten .
Als we klaar zijn met eten stelt Liam voor om een film te gaan kijken en iedereen vond dat wel een goed idee . ‘’ which film ‘’ vraagt Zayn . ‘’ TOY STORY , TOY STORY ‘’ schreeuwt Liam door de kamer heen . Iedereen begint te lachen maar uit eindelijk gaan we Friends with benefit kijken . Zayn en Megan gaan samen op de bank zitten en Louis en Liam op de andere bank , Harry gaat op de zitzak naast de bank zitten en ik zie dat Noëlla op de grond gaat zitten en ga naast haar zitten . Als de film begint sla ik een arm om Noëlla heen en zij legt haar hoofd tegen mijn borst aan . Halverwege de film werden mijn ogen een beetje zwaar , ik deed ze dicht .
Ik schrik opeens wakker en zie dat de tv nog aan staat . Ik kijk om me heen en zie dat iedereen ligt te slapen . Ik maak Zayn zachtjes wakker . ‘’ Zayn , Zayn , wake up ‘’ fluister ik terwijl ik hem zachtjes heen en weer schud . Hij word wakker en zegt ‘’ Was I sleeping ? ‘’ ‘’ haha yes , everyone was sleeping ‘’ ‘’ C’mon ‘’ Zayn staat op en tilt Megan op , ik sta ook voorzichtig op en til Noëlla op . We lopen samen naar boven en lopen de kamer van Megan en Noëlla in , we leggen ze op bed en lopen daarna weer zachtjes de kamer uit . Als we beneden aan komen maken we de rest van de jongens wakker en lopen daarna allemaal naar onze eigen kamer . Als ik in bed lig duurt het niet lang voordat ik in slaap val .

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen