Foto bij 007 - It’s like a dream came true

Hij pakt me bij mijn arm en trok me mee naar zijn tafeltje . ‘’ wait ‘’ ik liep snel naar Megan toe en vertelde haar alles ‘’ OMG , wat is er met je gebeurt ‘’ vroeg ze . ‘’ Dit wil je niet geloven , ik wou terug lopen en toen keek ik niet uit en toen liep ik tegen iemand aan en al het eten en drinken kwam over me heen ! En toen keek ik wie het was en toen was het Zayn en hij wil nu nieuwe kleren voor me kopen maar ik dacht ik moet eerst naar Megan ! ‘’ ‘’ woowwoow meid , haal adem ! ‘’ lachte Megan . Ik pakte onze koffers en vroeg aan Megan of ze mee kwam . “ ik dacht dat het nooit zou vragen ‘’ . we liepen naar het tafeltje toe waar Zayn stond . Hij keek om en zag me en zwaaide naar ons . Toen dichterbij kwamen zagen we dat de rest van de jongens ook aan het tafeltje zaten . ‘’ So You’re look terrible ‘’ zegt Louis tegen mij . Ik begin te lachen en knik mijn hoofd , ik heb echt het gevoel of mijn hoofd knal rood word . Zayn zegt dan ‘’ this is Noëlla and .. ‘’ ‘’ Megan ‘’ vul ik hem aan . ‘’ I think you know the guys ‘’ Megan knikt hevig haar hoofd en de jongens beginnen te lachen . De jongens stonden op en gaven ons een hand . Ze deden hun jas aan . ‘’ Do you girls come ‘’ vroeg Harry aan ons . ‘’ yes , we come ‘’ zei ik terug . We liepen met hun mee naar buiten . ‘’ Can I help you with your suitecase ‘’ zei Naill toen hij mijn koffer pakte . ‘’ hihii thanks ‘’ zei ik tegen hem , ik liep helemaal rood aan . Niall begon te lachen en ik ook . Als we naar buiten lopen staat er een auto te wachten op ons . Niall legt mijn koffers in de achterbak en die van Megan ook . Megan heeft al de grootste lol met Zayn . Megan stapt de auto in en gaat naast Zayn en Liam achter in zitten . Ik ga daarvoor naast Niall zitten en Harry . Louis gaat voorin zitten en we rijden weg . Louis rijd ons naar het centrum , daar gaat hij een parkeergarage in en parkeert de auto . We stappen uit en we lopen de parkeergarage uit . Harry loopt een winkel in en iedereen volgt . ‘’ I think this is the perfect store for you ‘’ zegt Harry tegen mij . “ okay I’ve got a idea , everyone chose a outfit for Noëlla . ‘’ zegt Niall . Iedereen ging gelijk opzoek naar iets leuks . Als ik alles had gepast koos ik toch het setje van Megan . We rekenen af en gaan dan terug naar de auto . Als we weer in de auto zitten rijden we naar hun appartement . Het lijkt echt allemaal een droom dat uitkomt denk ik in mezelf .

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen