Foto bij 006 - Woops a accident

Als we geland zijn , zijn we in Londen . Ik kon het gewoon niet geloven dat we in Londen waren . ‘’ omg Noëlla we zijn gewoon in Londen ‘’ zei Megan . ‘’ ja ik weet het , het is gewoon niet te bevatten . ‘’
We liepen het vliegtuig langzaam uit en gingen naar de lopende band waar onze koffers zouden komen . Als we onze koffers hebben gaan we even naar de Mc Donalds om wat te gaan eten . Megan gaat alvast aan een tafeltje zitten en ik ga bestellen . ‘’ hii can i help you ? ‘’ vraagt het meisje achter de balie . ‘’ yes , can I have two Mac wraps bacon menu’s and two milkshakes vanille ‘’ vraag ik aan haar . Ze neemt me bestelling op en pakt al het eten bij elkaar en zegt ‘’ that’s 15,42 pound ‘’ ik betaal haar pak het dienblad , bedank haar en loop weg . Ik kijk op het bonnetje of alles wel klopte . En toen BOEMM …

Zayn *POV

‘’Pfoee , that was a long ride ‘’ zegt Louis in de groep . We lopen uit ons vliegtuig . Als we onderweg zijn naar buiten zegt Niall dat hij honger heeft . We lopen met zijn allen naar de Mc Donalds toe en gaan daar wat eten . Als Louis heeft besteld en terug komt met eten , valt Naill gelijk het dienblad aan . Als al het eten op is heeft Niall nog steeds honger en stel ik voor om meer te gaan halen . Als ik naar de balie toe loop krijg ik een sms’je van Perrie . Mijn ‘’ vriendinnetje ‘’. Ze is niet mijn vriendinnetje maar het moet van het management . Ik loop met mijn hoofd in mijn telefoon naar de balie toe en toen BOEMM !

Noëlla *POV

Als ik mijn ogen open doe lig ik op de grond met al het eten over me heen , alle ogen zijn op mij gericht . Ik hoor een jongen zeggen ‘’ i’m so sorry , sorry , sorry , sorry ‘’ als ik rustig omhoog kom voel ik twee armen om me heen die me omhoog trekken . Als ik me omdraai kijk ik in de twee mooie donkere ogen . Als ik even goed kijk zie ik dat het iemand is die me heel bekend voor komt . Als ik naar mijn kleren kijk zie ik dat het helemaal onder het eten en het drinken zit . ‘’ gadverdamme ‘’ zeg ik . ‘’ i’m so sorry ! ‘’ zegt hij . ‘’ it doesn’t matter ‘’ zeg ik rustig terug terwijl ik de patat en hamburger van mijn shirt haal . ‘’ It’s okay I don’t see you ‘’ ‘’ no , no It’s my fault ‘’ zegt hij terug . ‘’ oh no your clothes ‘’ It’s okay ‘’ zeg ik tegen hem . ‘’ i’ve got new clothes in my suitecase . ‘’ C’mon i buy you new clothes . ‘’ zegt hij met een lieve stem . ‘’ no no It’s okay , never mind ‘’ zeg ik tegen hem terwijl ik hem aan kijk . En toen zag ik het , het was Zayn van One Direction .. Omg ! ‘’ i’m so sorry , I’m Zayn and you are ? ‘’ vraagt hij . ‘’ It doesn’t matter , My name is Noëlla ‘’ zeg ik met een brede glimlach op mijn gezicht .
[url][/url][url][/url][url][/url][url][/url][url][/url][url][/url][url][/url][url][/url]

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen