005 - Today is the day
Vandaag is de dag , de dag dat we naar Londen gaan ! Ik heb de hele nacht wakker gelegen want ik heb er zoveel zin in . Het is de bedoeling dat we naar een camping gaan , waar Mike ook is .
We vliegen vanmiddag om 16:25 . Dus we moeten rond 2 uur weg hier want we moeten anderhalf uur met de auto rijden naar Schiphol . Dus we gaan rond 12 uur weg . Megan komt hier om kwart voor 12 met haar ouders . Dan gaan we met zijn allen naar Schiphol met het busje van haar vader . Het is nu onderhand half 12 , en ik pak de laatste spulletjes nog even in en ga mijn check lijst af om te kijken of ik alles mee heb . Ik loop samen met Austin naar beneden met mijn koffers . Dan gaat opeens de deurbel , ik ren snel naar de deur toe , doe de deur open en vlieg Megan gelijk in haar armen . Megan is er schreeuw ik . Mijn moeder komt van boven lopen . hallo allemaal zegt mijn moeder tegen Megan en haar ouders die ook bij de deur zijn gekomen . Austin komt uit de woonkamer lopen en doet zijn jas aan , mijn moeder doet ook al haar jas aan . Ik pak mijn jas en doe mijn schoenen snel aan . Austin zou jij mij willen helpen met de koffers naar de auto brengen vraag ik aan Austin terwijl ik hem met mijn puppy oogjes aan kijk . tuurlijk doe ik dat voor mijn lieve zusje zegt hij met een grijns op zijn gezicht . Hij pakt mijn 2 koffers en ik pak mijn handbagage . We lopen met zijn allen naar het busje toe . Megan , Austin en ik gaan achter in zitten en mijn moeder en Megans ouders gaan voorin zitten . Haar vader vraagt of we er klaar voor zijn en Megan en ik schreeuwen zo hard we kunnen ja . Haar vader start het busje en we rijden richting Schiphol .
Als we aangekomen zijn op Schiphol stappen we allemaal uit en lopen we naar binnen . Eenmaal binnen moeten we toch echt afscheid nemen van iedereen . Ik loop als eerst naar mijn moeder toe en geef haar een dikke knuffel en kus . Ik begin te huilen en mijn moeder ook . ik hou van je zeg ik tegen mijn moeder . ik hou ook van jou lieverd . doe je wel voorzichtig hoor ik de moeder van Megan zeggen tegen Megan . Als ik naar Austin loop zie ik dat hij al staat te huilen . Ik begin nog harder te huilen en ren naar hem toe en spring in zijn armen . Ik sla mijn benen om hem heen en geef hem een dikke knuffel . ik ga je zo missen zegt hij zachtjes . ik jou ook lief broertje van me ik hou zoveel van je zegt hij tegen me als hij me neer heeft gezet . ik ook van jou hij veegt de tranen van mijn wangen en geeft me een kus op mijn voorhoofd . Ik laat Austin los en zeg tegen Megan dat het tijd is om te gaan . Megan en ik lopen naar de rij toe voor onze koffers . We kijken nog een keer om en zwaaien nog voor de laatste keer . We gaan in de rij staan en zien dat onze ouders vertrekken .
Als we onze koffers hebben weg gebracht moeten we langs de douane . Als we daar doorheen zijn gaan we nog even bij de winkeltjes kijken .
Als het dan 16:00 uur is lopen we naar onze Gate toe . Als we daar aankomen kunnen we gelijk inchecken . We moesten daarna nog even wachten en toen was het tijd om het vliegtuig in te gaan . We lopen door de grote slurf en hebben elkaar handen stevig vast . ik ben zo zenuwachtig zegt Megan . ik ook , maar het word echt een top tijd we lopen het vliegtuig in en gaan op onze stoelen zitten . Als we opstijgen val ik al snel in slaap en toen ik wakker werd waren we aangekomen in Londen .
Er zijn nog geen reacties.