Foto bij 003 - Jake Smith and Mike Postma

Jake Smith , mijn ex-vriendje . Ik heb hem leren kennen via Mike , hij was al een jaar het vriendje van Megan . Jake is de beste vriend van Mike . Ik heb hem leren kennen op de verjaardag van Mike , ik kwam binnen met Megan en ik zag Jake op de bank zitten en ik was gelijk verliefd , ik kon mijn ogen niet van hem afhouden . Hij kennelijk ook niet van mij want hij zat me de hele tijd aan te kijken . Hij midden op de avond naar me toe gekomen om even een praatje te maken met me , hij stelde zich voor en zei hoe mooi hij me vond . We hebben toen nog heel vaak met elkaar afgesproken en op Valentijnsdag heeft hij me gevraagd . Echt super romantisch ! We hebben 2 jaar een relatie met elkaar gehad , maar toen begon hij dus heel raar te doen . Hij verbood me om te dansen en te zingen . Maar ik deed het nog gewoon ik trok me er niet veel van aan , maar ik wou hem niet kwijt ! Maar als we uit gingen flirtte hij ook met andere meisjes . Ik liet het allemaal toe , want ik wou hem niet kwijt . Maar toen zei hij tegen me dat ik niet meer met Megan om mocht gaan omdat ze zogenaamd een slechte invloed op mij had . Ik maakt het gelijk uit toen hij dat had gezegd , hij was echt veel te ver gegaan ! Ik heb er denk ik wel een maand liefdes verdriet van gehad .
Hij stuurde me op een gegeven moment ook dreig berichtjes zoals :
‘’ Je krijgt er spijt van dat je het hebt uitgemaakt , je gaat straks helemaal alleen door het leven heen , dan heb je niemand meer .. Geen moeder geen broertje en dan die Megan … die zie je dan ook nooit meer !! Dus ik zou uitkijken als ik jou was ‘’
Ik heb vaak aangifte tegen hem gedaan , maar de politie doet er niet heel veel aan ! Ik ben nog steeds wel een beetje bang voor hem , maar het is al een half jaar geleden dat ik het heb uitgemaakt , en hij heeft nog steeds niks gedaan alleen nog maar dreig brieven en sms’jes geschreven .

Nou en Mike , hij is echt een schat van een jongen . Hij is lief , betrouwbaar , zorgzaam en ook nog eens knap ! Hij is de perfecte jongen voor Megan .

Nou nu weten jullie een beetje wie wie is , dan begin ik nu met mijn verhaal !

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen