@AmbieBambie1410 = Amber (Vriendin Owen)
@Mainiacsxo = Joelle (vriendin Daan)
@KLEINEMEISJES = Sammy (vriendin Rein)
@FemkeBrok = Femke ( vriendin Nils )
@Mainiacmomenten = Naomi (fan)
@MattyJua = Juanita (fan)
@xkusjeschanel = Chanel (Fan)
@DaphneZwierink= Daphne (Fan)

Hay schat! Zei Chanel tegen Daphne aan de telefoon. Hayy! Heb je er zin in? Omg. Ik wel hoor, ik ga ze dood knuffelen. zei Daphne hyper. Omg ik ook he! Zei Chanel terug. Hoelaat kom je hierheen mopp? Vroeg Chanel. Over paar minuten, ben me veters aan het strikken. Zei Daphne terug. Oki, tot zo dan! Zei Chanel en ze hing op.
In het andere huis;
Heyy! Zei Naomi. juanita en Naomi knuffelde elkaar, ben je ook zo zenuwachtig? Ja zeker! Haha.
ze kwamen een uur later allemaal aan. Ze rende met zijn vieren naar elkaar toe. Heeyy meiden! Riep Juanita. Kom we gaan naar binnen. Zei Naomi zenuwachtig. Ze zeiden tegen elkaar, kijk die vier arrogantjes nou lopen daar!
(bij de vier 'arrogantjes';
He, Sammy, jij durft Rein nooit te likken! Zei Amber stoer. Wel hoor, als jij Owen likt. Zei ze terug. Joelle als jij Daan zoent, krijg je een koekje. Zei Femke. Oke, maar dan ga jij met Nils de salsa dansen. Zei Joelle. Afgesproken zeiden ze met zn vieren tegen elkaar. Ze gingen naar binnen,.(de andere vier ook) ze stonden allemaal op de 1e rij. MainStreet kwam op. Ze begonnen met MIB. Toen ze alle vier zongen pakte Owen Amber's hand. Daan pakte Joelle's hand. Rein pakte Sammy's hand en Nils pakte Femke's hand. En ze werden alle vier op het podium gesleept.

Reageer (1)

  • estherhkx

    Super leuk!!x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen