Foto bij 002 - Megan Sofie Westra and Austin Michael Stewart

Dit is mijn beste vriendin Megan Sofie Westra , ze is ook 17 jaar en een echt stadsmeisje ! Ze houd van feesten en shoppen net zoals ik . Ze is de beste vriendin die je maar kan wensen , ze is er altijd voor me en ik kan haar voor 200 procent vertrouwen !
Thuis heeft ze het zelf ook moeilijk , haar ouders hebben steeds ruzie . Daarom is ze ook bijna elke dag bij ons ! Ze is echt een soort van zusje voor mij . Ze heeft ook een vriendje Mike , al bijna 3 jaar ! Ze is twee weken ouder dan mij . Zij heeft ook haar Havodiploma gehaald . En we gaan dus gezellig met zijn tweetjes naar Londen . Londen here we come !

Dit is mijn lieve broertje Austin Michael Stewart . Hij was vijf toen we naar Nederland verhuisde . Ik heb een hele hechte band met mijn broertje . We hebben bijna nooit ruzie met elkaar . Hij is echt mijn beste vriend , niemand kan hem vervangen ! Ik zou niet weten wat ik zonder mijn kleine broertje zou moeten .
Op school is hij een erg populaire jongen , want ja geef toe hij ziet er niet verkeerd uit . Hij heeft wel eens vriendinnetjes gehad maar die maakte alleen maar misbruik van hem . Dus hij is wel een beetje klaar met meisjes hihii . Hij heeft erg veel moeite met het verlies van onze vader , ik voel me ook heel erg schuldig dat ik hem hier alleen achter laat .. Maar ik moet er gewoon even tussen uit ! Maar waar het op neer komt is dat hij de aller beste liefste broer die je maar kan wensen en ik ben trots op dat ik hem mijn kleine broertje kan noemen !

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen